4 d'octubre: Dia de les Universitats Saludables.

Fruita de temporada a tots els edificis, concurs #IIRetoFrutaREUS i #Reto5mil. A més, inauguració del Mercat Ecològic de la UIB.

Lloc: campus de Palma, seus universitàries de Menorca i d’Eivissa i Formentera i edifici Sa Riera

El Dia de les Universitats Saludables neix de voler fer visible la tasca de les universitats de la Xarxa Espanyola d’Universitats Saludables (REUS) per fer entorns universitaris més saludables.

Aquest dia, a les universitats que formen part de la REUS s'oferirà fruita de temporada a tots els edificis dels campus i es convocarà el concurs #IIRetoFrutaREUS, a part d'altres activitats.

A la UIB es duran a terme quatre activitats:

1.   Fruita de temporada d’Agroilla a les consergeries dels edificis del campus de Palma, de les seus universitàries de Menorca i d’Eivissa i Formentera i de l’edifici Sa Riera.

2.  Concurs #IIRetoFrutaREUS, que consisteix a penjar a Twitter una fotografia menjant fruita. Els guanyadors seran els que aconsegueixin més retweets i més m’agrada. Podeu consultar les bases del concurs aquí.

3. #Reto5mil; entre totes les universitats participants en la Xarxa Espanyola d'Universitats Saludables (REUS) intentarem aconseguir 5.000 donacions de sang. Més informació aquí.

4.   Inauguració del Mercat Ecològic de la UIB  aquest curs 2018-19. Cada dijous d'11 a 14 hores, producte ecològic i local a la zona de vianants del campus.

Documents relacionats

Data de publicació: Tue Sep 18 12:24:00 CEST 2018