Decathlon i la UIB lliuren la bicicleta sortejada a la V Setmana Saludable i Sostenible

L’empresa Decathlon ha fet efectiu el lliurament de la bicicleta plegable que va donar perquè se sortejàs entre tots els participants a la V Setmana Saludable i Sostenible, organitzada pel Vicerrectorat de Campus, Cooperació i Universitat Saludable.

El rector de la UIB; el vicerrector de Campus, Cooperació i Universitat Saludable, Antoni Aguiló i el representant de Decathlon Xavier Serra Sureda han estat els encarregats de lliurar la bicicleta a la guanyadora, Catalina Victòria Reines Alcover. El sorteig, que es va realitzar el passat dilluns 26 de març amb la col·laboració del Consell d’Estudiants.

L’objectiu de la Setmana Saludable i Sostenible, que enguany ha celebrat la cinquena edició, és promoure entre la comunitat universitària i el públic en general un estil de vida més saludable i respectuós amb el medi ambient, i cada any aquestes activitats tenen millor acolliment i més participació. De fet, en aquesta ocasió 2.531 persones han participat a les diferents activitats organitzades.

D’altra banda, és important destacar que una de les iniciatives més destacades de la V Setmana Saludable i Sostenible ha estat la campanya de donació de sang «Repte 500: A la UIB portam la solidaritat a la sang». Amb aquesta iniciativa s’ha aconseguit duplicar la participació respecte de l’última campanya: hi han participat 639 persones, amb 416 donacions efectives.

Data de publicació: Wed Apr 18 14:52:00 CEST 2018