Ets estudiant de la UIB? Participa al concurs de fotografia #mesquealcohol

Participa-hi per Instagram amb una fotografia que mostri alternatives a beure alcohol.

Des del Projecte de prevenció d’addiccions a l'entorn universitari, el Pla d’addiccions i drogodependències de la Conselleria de Salut de les Illes Balears, juntament amb l’Oficina d’Universitat Saludable i Sostenible de la UIB, convoca el II concurs de fotografia #mesquealcohol, aquesta vegada per Instagram amb l’etiqueta #mesquealcohol.

L’objectiu és recollir, a través d’imatges, missatges preventius dirigits a la població universitària en relació amb les alternatives saludables al consum d’alcohol en l’àmbit festiu. És possible sortir de festa i que les begudes alcohòliques no siguin el centre d’atenció.

Actualment, el més important a les festes és beure alcohol i fer copes. Pensam que sortir de festa és més que engatar-se, ja que la música, la possibilitat d’establir noves relacions socials, mantenir tradicions populars, compartir experiències amb els amics i amigues i conèixer nous espais lúdics, entre altres, poden ser activitats que es facin durant una festa.

Entre els premis hi ha una càmera fotogràfica, i un taller fotogràfic i una impressió de gran format de Foto Ruano.

Consulta les bases del concurs al document enllaçat.

Més informació a:

- Pla d’addiccions i drogodependències de les Illes Balears, tel.: 971 17 66 65

- Oficina d'Universitat Saludable i Sostenible de la UIB, tel.: 971 17 25 87.

Documents relacionats

Data de publicació: Wed Nov 30 12:44:00 CET 2016