Final del I Concurs TaperXef UIB

Ahir, els sis finalistes del concurs varen competir amb la seva recepta de tàper saludable.

Les tres guanyadores del I Concurs TaperXef UIB són:

1a. Ana María Taborda, amb la recepta «Cuscús amb taronja amb pollastre i verdures»

2a. Immaculada Sans, amb la recepta «Bacallà a la papillota amb vinagreta»

3a. Sandra Carreres, amb la recepta «Somriures amb maduixa»

Les guanyadores varen cuinar les seves receptes a l’acte realitzat ahir a la sala de demostracions de l’Escola d’Hoteleria juntament amb altres tres finalistes:

• Maria Suau, amb la recepta «Pasta alla tonyina»
  • Camelia Viviana López, amb la recepta «Carabassó farcit de verdura i soja texturitzada acompanyat de búrgul integral»
  • Metus Mustafa, amb la recepta «Llobarro amb pesto»

El jurat estava format per:

1. Manuel Moñino. President del Col·legi Oficial de Dietistes Nutricionistes de les Illes Balears (CODNIB).
  2. Josep Maria Calonge. Cap del Departament de Cuina de l’Escola d’Hoteleria de les Illes Balears.
  3. Marcos Martínez. Professor del Departament de Cuina de l’Escola d’Hoteleria de les Illes Balears.
  4. Leticia Lozano. Professora associada del Departament d'Infermeria i Fisioteràpia.
  5. Antoni Aguiló. Vicerector de Campus, Cooperació i Universitat Saludable.

El jurat valorà les receptes preparades, i decidí els guanyadors.

Al final de l’acte Sa Llubinera i Tupperware lliuraren els premis:

• Primer premi: robot de cuina Thermomix (proporcionat per Sa Llubinera) i un lot de productes Tupperware: olla Microexprés, capses de congelació i botella.
  • Segon premi: senalla de productes de Sa Llubinera i un lot de productes Tupperware: Microcook, capses de congelació i botella.
  • Tercer premi: senalla de productes de Sa Llubinera i un lot de productes Tupperware: capses de congelació i botella.

Documents relacionats

Data de publicació: Thu Mar 23 11:31:00 CET 2017