I Concurs TaperXef UIB

Participa-hi penjant un vídeo d’un minut de la teva recepta saludable per a tàper al grup de Facebook TaperXef UIB.

L’Oficina d’Universitat Saludable i Sostenible del Vicerectorat de Campus, Cooperació i Universitat Saludable convoca el I Concurs TaperXef UIB, amb l’objectiu de promocionar i incentivar hàbits de vida més saludables, en què l'alimentació té un lloc molt important. Menjar de tàper no és contrari a una alimentació saludable, i volem que ens ho demostreu.

Qui pot participar-hi?

Alumnes, exalumnes, personal d’administració i serveis (PAS), ex-PAS, personal docent i investigador (PDI) i ex-PDI.

Com puc participar-hi?

1. Puja al grup de Facebook TaperXef UIB un vídeo d’un minut de la teva recepta saludable per a tàper.
  2. Envia a l’adreça <vr.universitatsaludable@uib.es> la plantilla de recepta del concurs TaperXef UIB emplenada.

Fins quan puc participar-hi?

Fins al dia 20 de març.

Què es valorarà?

• Que la recepta sigui saludable (consulta les recomanacions a les bases)

• El sabor, l’olor, la textura, etcètera

• La facilitat d’elaboració

• Que s’emprin productes de temporada i de proximitat

• La seguretat alimentària

• El cost de la recepta.

Fases de valoració i puntuació:

1. Primera fase:

La puntuació obtinguda en aquesta fase marcarà el pas de la recepta a la final. Aquesta puntuació s’obtindrà:

• Mitjançant els «M’agrada» rebuts al grup de Facebook (40% de la puntuació total).
  • Mitjançant la valoració general feta pel jurat avaluador (60% de la puntuació total).

2. Segona fase:

Hi haurà sis receptes finalistes. Cada participant pot accedir a la final amb una única recepta, que haurà de cuinar a la sala de demostració de l’Escola d’Hoteleria de les Illes Balears davant el jurat. El jurat valorarà les receptes preparades, decidirà els guanyadors, i es durà a terme el lliurament de premis. Per poder optar als premis és indispensable acudir a l’acte i cuinar la recepta a la final. Aquest acte estarà emmarcat dins la IV Setmana Saludable.

Premis:

Primer premi: robot de cuina Thermomix i un lot de productes Tupperware (olla Microexprés , capses de congelació i botella).

Segon premi: senalla de productes de Sa Llubinera i un lot de productes Tupperware (Microcook, capses de congelació i botella).

Tercer premi: senalla de productes de Sa Llubinera i  un lot de productes Tupperware (capses de congelació i botella).

Consulta les bases del concurs.

Documents relacionats

Data de publicació: Wed Feb 15 15:22:00 CET 2017