L'Oficina d'Universitat Saludable i Sostenible et dona les GRÀCIES

Des del Vicerectorat de Campus, Cooperació i Universitat Saludable, a través de l’Oficina d’Universitat Saludable i Sostenible de la UIB, volem agrair a tota la comunitat universitària la participació a la V Setmana Saludable i Sostenible, que es va celebrar del 12 al 16 de març.

L’objectiu d’aquesta iniciativa és promoure entre la comunitat universitària i el públic en general un estil de vida més saludable i respectuós amb el medi ambient, i cada any aquestes activitats tenen millor acolliment i més participació: enguany hi han participat 2.531 persones.

En el programa d’activitats que s’han ofert, destaca la presència de taules informatives, amb la col·laboració de divuit entitats i empreses externes que varen informar sobre temes d’interès relacionats amb la promoció de la salut i la sostenibilitat. A més, hem comptat amb la col·laboració de diferents col·lectius de la comunitat universitària.

Volem fer una menció especial del «Repte 500: A la UIB portam la solidaritat a la sang», emmarcat en la V Setmana Saludable i Sostenible. En aquesta campanya especial de donació de sang, s’ha aconseguit duplicar la participació respecte de l’última campanya, d’octubre, i hi han participat 639 persones, enfront de les 321 de la darrera edició.

En la campanya, que ha durat cinc dies, 416 persones varen poder donar sang. Una de les dades més espectaculars és que més de la meitat de les persones que donaren sang ho varen fer per primera volta: 230 persones, enfront de les 101 de la darrera edició.

De nou moltes gràcies pel seguiment i la participació.

Data de publicació: Tue Apr 10 12:29:00 CEST 2018