Biografia

Daniel Carrasco. Periodista i documentalista. Ha treballat en premsa, radio, TV i és codirector de Desierto líquido. A més, ha participat en la realització dels documentals Don’t forget, voces más allá del olvido, Bòsnia-Hercegovina (2008), Las piedras de Aholín, Marroc (2006), i CUC, Guatemala (2003).

Marta Carreras és llicenciada en Biologia per la Universitat de Barcelona (UB), en l'especialitat d'Organismes i Sistemes. Va desenvolupar el seu últim any de llicenciatura, amb un programa ERASMUS, a la Universitat de Lisboa, on es va centrar en temes marins. També ha cursat un Màster en Ciències del Mar: Oceanografia i Gestió del Medi Marí, a la UB. Treballa en l'organització internacional de conservació marina Oceana des de 2010 en projectes de pesca sostenible i àrees marines protegides.