Biografia

Carlos Sabater Calafat és realitzador i ha estudiat Direcció Cinematogràfica a la universitat UACE de Barcelona.
El seu projecte de final de carrera es presentà l'any 2008 sota el nom Cartas a Rosana, del qual és codirector.
Autor de dos curtmetratges anomenats Gracias (2011) i En 7 palabras (2013). Durant 2014 i 2015 ha estat desenvolupant projectes audiovisuals per a la International Confederation of Dietetic Associations i la Fundació Espanyola de Dietistes Nutricionistes.
El 2016 presenta el documental Sustainableating, produït per la Fundació Espanyola de Dietistes Nutricionistes.
També ha desenvolupat treballs fotogràfics en l'àmbit de la cuina i gastronomia, especialitzant-se en la fotografia d'aliments i receptes de cuina, en col·laboració amb un equip de nutricionistes i cuiners.
Actualment col·labora amb l'Acadèmia Espanyola de Nutrició i Dietètica desenvolupant el projecte academianutricion.tv.

Giuseppe Russolillo Femenias desenvolupa el seu treball a l'Àrea de Direcció i Coordinació de l'Acadèmia Espanyola de Nutrició i Dietètica.

Doctor per la Universitat de Navarra. Diplomat en Nutrició Humana i Dietètica i màster europeu en Nutrició i Metabolisme per la Facultat de Farmàcia de la Universitat de Navarra.

Giuseppe Russolillo és autor de llibres d'interès científic, entre els quals val la pena fer ressaltar Protocolo de intervención dietética en la obesidad, Sistema de intercambios para la confección de dietas y planificación de menús i Álbum fotográfico de porciones de alimentos. A més, ha escrit diverses publicacions d'interès divulgatiu com «Las 10 claves, pierde peso sin perder la salud», «Nutrición saludable y dietas de adelgazamiento», «Aprender a comer y a beber en la enfermedad renal crónica avanzada» o «Comer y beber en diálisis y trasplante», i ha dedicat molts d’anys d'exercici professional a l'atenció de pacients en l'especialitat de Nefrologia i Obesitat.

A més, és expert en alimentació i sostenibilitat i responsable de l'organització del XVII Congrés Mundial de Dietètica ICD Granada 2016, l'eix central del qual ha estat «Hacia una alimentación sostenible» i ha format part de l'equip que ha desenvolupat la pel·lícula Sustainableating, que versa sobre l'impacte de la producció i el consum d'aliments en el canvi climàtic.

Actualment, presideix el Patronat de l’Acadèmia Espanyola de Nutrició i Dietètica, és director de la Conferència Mundial de Dietistes, secretari de l’Alianza Iberoamericana de Nutricionistas (AIBAN), vocal del Comitè Científic de l’Asociación 5 al Día, vocal de la Junta de Govern del Colegio Oficial de Dietistas-Nutricionistas de Navarra i acadèmic numerari de l’Academia Navarra de Gastronomía.