Menú de la setmana del 18 al 22 de juny

Anselm Turmeda

Primer plat
  • Arròs a la cubanaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Canelons d’espinacsPlat cardiosaludablePlat vegetarià
Segon plat
  • Llom amb rocafort amb patates de luxe
  • Carabassó arrebossat amb trempó amb fruita secaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,50 euros. Menú del dia amb pa, beguda (aigua, vi o gasosa) i cafè. A més, s’ofereixen unes postres casolanes d'elaboració pròpia (pasta de fulls amb fruites, pastís de iogurt, arròs amb llet, púding, natilles, etc.).

Gaspar Melchor de Jovellanos

Primer plat
  • Salmorejo Plat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Espaguetis a la puttanescaPlat cardiosaludable
  • Cuinat de llenties amb verdures i carnPlat cardiosaludable
Segon plat
  • Pilotes amb patates fregides/bullides
  • Lluç a la gallegaPlat cardiosaludable
  • Croquetes d’espinacs amb ensaladaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,0 euros. INCLOU: pa, aigua, refresc, cervesa o vi. Altres postres: flam casolà, púding, gelat, etc. Es pot canviar les postres pel cafè. Sempre es pot triar una ensalada a canvi de qualsevol plat; 4,50 euros: 1r plat i beguda; 5,0 euros: 2n plat i beguda.

Guillem Cifre

Primer plat
  • Crema de verduresPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Ensalada mixta
Segon plat
  • Llom de porc amb rocafort amb verdura i arròs
  • Lluç a la planxa amb ensalada i patata bullidaPlat cardiosaludable
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià
  • Natilles de xocolata casolanesPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,50 euros: menú del dia amb pa i aigua. 8,50 euros: menú del dia amb refresc, cervesa o vi. A més, s’ofereixen unes postres casolanes d'elaboració pròpia (pasta de fulls amb fruites, pastís de iogurt, arròs amb llet, púding, natilles, etc.).

Mateu Orfila i Rotger

Primer plat
  • Mongetes blanques amb copinyesPlat cardiosaludable
  • Arròs amb verduresPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Ensalada d’espàrecs amb tonyinaPlat cardiosaludable
Segon plat
  • Lluç a la planxa amb minestraPlat cardiosaludable
  • Pollastre amb prunes, albercocs i puré de patataPlat cardiosaludable
  • Col farcida d’ensalada russa Plat cardiosaludablePlat vegetarià
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià
  • Mousse de xocolataPlat vegetarià
  • Pastís de pinya amb ametllaPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,70 euros: 1r plat, 2n plat, postres, vi, gasosa i aigua;  5,60 euros: 1 plat, postres, vi, gasosa i aigua.

Ramon Llull

Primer plat
  • Salmorejo Plat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Espaguetis a la puttanescaPlat cardiosaludable
  • Cuinat de llenties amb verdures i carnPlat cardiosaludable
Segon plat
  • Pilotes amb patates fregides/bullides
  • Lluç a la gallegaPlat cardiosaludable
  • Croquetes d’espinacs amb ensaladaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,20 euros. INCLOU: pa, aigua, refresc, cervesa o vi. Altres postres: flam casolà, púding, gelat, etc. Es pot canviar les postres pel cafè. Sempre es pot triar una ensalada a canvi de qualsevol plat; 4,60 euros: 1r plat i beguda; 5,10 euros: 2n plat i beguda.

Son Lledó

Primer plat
  • Pasta amb pestoPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Ensalada de ciuronsPlat cardiosaludable
Segon plat
  • Rajada amb pebres vermellsPlat cardiosaludable
  • Llom a la planxa amb ensaladaPlat cardiosaludable
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià
  • GelatPlat vegetarià
  • Postres casolanesPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,70 euros: 1r plat, 2n plat, pa, aigua, vi, gasosa i postres; 5,60 euros: un plat, pa, aigua, vi, gasosa i postres.

Cardiosaludable

Plat cardiosaludable

Absència de fregits, embotits grassos, carns vermelles i/o tallades grasses. Els iogurts i la llet han de ser desnatats; els formatges, preferiblement frescs i, en el cas de formatges curats, en petites quantitats.

Ús moderat d'aliments amb alt contingut de sal.

Predominen els aliments d'origen vegetal (hortalisses, llegums, cereals, fruites i fruita seca). En cas d'aliments d'origen animal serà peix, tant blanc com blau, carn blanca, talls magres del porc moderadament i no més de dos ous a la setmana.

Vegetarià

Plat vegetarià

El contingut principalment ha de ser 100 per cent vegetal: hortalisses, llegums, cereals i fruites, fruita seca i derivats proteics vegetals com seitan, tempeh i tofu (vegà). Es preveu que al llarg de la setmana en ocasions contingui làctics o ou (vegetarià).

Els vegans (100 per cent vegetal) sempre compliran un criteri cardiosaludable, no ocorrerà el mateix en cas de contenir làctics i/o ous, que dependrà de la quantitat i del tipus de làctics.