Menú de la setmana del 12 al 16 de novembre

Anselm Turmeda

Primer plat
  • Greixera d’ousPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Ensalada de pastaPlat cardiosaludable
Segon plat
  • Pollastre rostit amb patata al fornPlat cardiosaludable
  • Bròcoli gratinat amb patata bullidaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,50 euros. Menú del dia amb pa, beguda (aigua, vi o gasosa) i cafè. A més, s’ofereixen unes postres casolanes d'elaboració pròpia (pasta de fulls amb fruites, pastís de iogurt, arròs amb llet, púding, natilles, etc.).

Gaspar Melchor de Jovellanos

Primer plat
  • Espaguetis ecològics a la bolonyesa
  • Crema de pastanaga Plat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Ensalada Cèsar
Segon plat
  • Pollastre al forn amb patates rostides Plat cardiosaludable
  • Verat al forn amb xampinyons i patata panadera Plat cardiosaludable
  • Xampinyons saltatsPlat cardiosaludablePlat vegetarià
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià
  • Fruita secaPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,0 euros. INCLOU: pa, aigua, refresc, cervesa o vi. Altres postres: flam casolà, púding, gelat, etc. Es pot canviar les postres pel cafè. Sempre es pot triar una ensalada a canvi de qualsevol plat; 4,50 euros: 1r plat i beguda; 5,0 euros: 2n plat i beguda.

Guillem Cifre

Primer plat
  • Crema de verduresPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Ensalada mixta
Segon plat
  • Llom de porc amb rocafort amb verdura i arròs
  • Lluç a la planxa amb ensalada i patata bullidaPlat cardiosaludable
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià
  • Natilles de xocolata casolanesPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,50 euros: menú del dia amb pa i aigua. 8,50 euros: menú del dia amb refresc, cervesa o vi. A més, s’ofereixen unes postres casolanes d'elaboració pròpia (pasta de fulls amb fruites, pastís de iogurt, arròs amb llet, púding, natilles, etc.).

Mateu Orfila i Rotger

Primer plat
  • Mongetes blanques amb copinyesPlat cardiosaludable
  • Arròs a la milanesa
  • Ensalada amb formatge de cabra i melPlat cardiosaludablePlat vegetarià
Segon plat
  • Costella de porc a la planxa amb pebres torrats
  • Ous al plat amb espàrecs verdsPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Croquetes d’espinacs amb ensalada variadaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià
  • Coca de taronjaPlat vegetarià
  • PúdingPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,70 euros: 1r plat, 2n plat, postres, vi, gasosa i aigua;  5,60 euros: 1 plat, postres, vi, gasosa i aigua.

Ramon Llull

Primer plat
  • Cuinat de llenties amb xoriço i verdures
  • Espaguetis ecològics amb salsa napolitana Plat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Ensalada de fruita seca Plat cardiosaludablePlat vegetarià
Segon plat
  • Hamburguesa de lluç i gambes amb patata bullida i ensalada Plat cardiosaludable
  • Pollastre amb verdures Plat cardiosaludable
  • Truita amb patata i tallades de tomàtiga amb formatge fresc Plat cardiosaludablePlat vegetarià
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià
  • Fruita secaPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,20 euros. INCLOU: pa, aigua, refresc, cervesa o vi. Altres postres: flam casolà, púding, gelat, etc. Es pot canviar les postres pel cafè. Sempre es pot triar una ensalada a canvi de qualsevol plat; 4,60 euros: 1r plat i beguda; 5,10 euros: 2n plat i beguda.

Son Lledó

Primer plat
  • Crema de verdures Plat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Ensalada reial
Segon plat
  • Pit de pollastre a la planxa amb patata bullida i bròcoliPlat cardiosaludable
  • Filet de gallineta a la mallorquinaPlat cardiosaludable
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià
  • GelatPlat vegetarià
  • Postres casolanesPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,70 euros: 1r plat, 2n plat, pa, aigua, vi, gasosa i postres; 5,60 euros: un plat, pa, aigua, vi, gasosa i postres.

Cardiosaludable

Plat cardiosaludable

Absència de fregits, embotits grassos, carns vermelles i/o tallades grasses. Els iogurts i la llet han de ser desnatats; els formatges, preferiblement frescs i, en el cas de formatges curats, en petites quantitats.

Ús moderat d'aliments amb alt contingut de sal.

Predominen els aliments d'origen vegetal (hortalisses, llegums, cereals, fruites i fruita seca). En cas d'aliments d'origen animal serà peix, tant blanc com blau, carn blanca, talls magres del porc moderadament i no més de dos ous a la setmana.

Vegetarià

Plat vegetarià

El contingut principalment ha de ser 100 per cent vegetal: hortalisses, llegums, cereals i fruites, fruita seca i derivats proteics vegetals com seitan, tempeh i tofu (vegà). Es preveu que al llarg de la setmana en ocasions contingui làctics o ou (vegetarià).

Els vegans (100 per cent vegetal) sempre compliran un criteri cardiosaludable, no ocorrerà el mateix en cas de contenir làctics i/o ous, que dependrà de la quantitat i del tipus de làctics.