Menú de la setmana del 25 al 29 de setembre

 

Gaspar Melchor de Jovellanos

Primer plat
  • Ensalada de tonyinaPlat cardiosaludable
  • Canelons de carn
  • Crema de porrosPlat cardiosaludablePlat vegetarià
Segon plat
  • Pollastre a la jardinera amb arròs blancPlat cardiosaludable
  • Bacallà a la mallorquinaPlat cardiosaludable
  • Bolets i xampinyons saltatsPlat cardiosaludablePlat vegetarià
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,0 euros. INCLOU: pa, aigua, refresc, cervesa o vi. Altres postres: flam casolà, púding, gelat, etc. Es pot canviar les postres pel cafè. Sempre es pot triar una ensalada a canvi de qualsevol plat; 4,50 euros: 1r plat i beguda; 5,0 euros: 2n plat i beguda.

Guillem Cifre

Primer plat
  • Lasanya de verduraPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Llenties estofades
Segon plat
  • Cuixetes de pollastre al forn amb verdura i patata rostidaPlat cardiosaludable
  • Truita camperola amb ensalada i patata bullidaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià
  • NatillesPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,50 euros: menú del dia amb pa i aigua. 8,50 euros: menú del dia amb refresc, cervesa o vi. A més, s’ofereixen unes postres casolanes d'elaboració pròpia (pasta de fulls amb fruites, pastís de iogurt, arròs amb llet, púding, natilles, etc.).

Mateu Orfila i Rotger

Primer plat
  • Fesols cuinats
  • Lasanya de verdures Plat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Ensalada de gambes amb pinyaPlat cardiosaludable
Segon plat
  • Aguiat de pilotes amb costella baixa
  • Croquetes d’espinacs amb ensalada variadaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Mussola a la planxa amb minestraPlat cardiosaludable
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià
  • GelatPlat vegetarià
  • Pastís de melicotó i formatgePlat vegetarià
  • FlamPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,70 euros: 1r plat, 2n plat, postres, vi, gasosa i aigua;  5,60 euros: 1 plat, postres, vi, gasosa i aigua.

Ramon Llull

Primer plat
  • Ensalada de tonyinaPlat cardiosaludable
  • Canelons de carn
  • Crema de porrosPlat cardiosaludablePlat vegetarià
Segon plat
  • Pollastre a la jardinera amb arròs blancPlat cardiosaludable
  • Bacallà a la mallorquinaPlat cardiosaludable
  • Bolets i xampinyons saltatsPlat cardiosaludablePlat vegetarià
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,20 euros. INCLOU: pa, aigua, refresc, cervesa o vi. Altres postres: flam casolà, púding, gelat, etc. Es pot canviar les postres pel cafè. Sempre es pot triar una ensalada a canvi de qualsevol plat; 4,60 euros: 1r plat i beguda; 5,10 euros: 2n plat i beguda.

Son Lledó

Primer plat
  • Escudella fresca Plat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Arròs Stroganoff
Segon plat
  • Llom farcit de formatge, xampinyons i bacó
  • Ous remenats amb alls tendres i gambesPlat cardiosaludable
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià
  • GelatPlat vegetarià
  • PúdingPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,70 euros: 1r plat, 2n plat, pa, aigua, vi, gasosa i postres; 5,60 euros: un plat, pa, aigua, vi, gasosa i postres.

Cardiosaludable

Plat cardiosaludable

Absència de fregits, embotits grassos, carns vermelles i/o tallades grasses. Els iogurts i la llet han de ser desnatats; els formatges, preferiblement frescs i, en el cas de formatges curats, en petites quantitats.

Ús moderat d'aliments amb alt contingut de sal.

Predominen els aliments d'origen vegetal (hortalisses, llegums, cereals, fruites i fruita seca). En cas d'aliments d'origen animal serà peix, tant blanc com blau, carn blanca, talls magres del porc moderadament i no més de dos ous a la setmana.

Vegetarià

Plat vegetarià

El contingut principalment ha de ser 100 per cent vegetal: hortalisses, llegums, cereals i fruites, fruita seca i derivats proteics vegetals com seitan, tempeh i tofu (vegà). Es preveu que al llarg de la setmana en ocasions contingui làctics o ou (vegetarià).

Els vegans (100 per cent vegetal) sempre compliran un criteri cardiosaludable, no ocorrerà el mateix en cas de contenir làctics i/o ous, que dependrà de la quantitat i del tipus de làctics.