Menú de la setmana del 12 al 16 de febrer

Anselm Turmeda

Primer plat
  • Lasanya de carn
  • Ensalada d’espàrecsPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Lasanya de verduresPlat cardiosaludablePlat vegetarià
Segon plat
  • Quiche de bledes i porrosPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Bacallà amb salsa verda amb puré de patatesPlat cardiosaludable
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,50 euros. Menú del dia amb pa, beguda (aigua, vi o gasosa) i cafè. A més, s’ofereixen unes postres casolanes d'elaboració pròpia (pasta de fulls amb fruites, pastís de iogurt, arròs amb llet, púding, natilles, etc.).

Gaspar Melchor de Jovellanos

Primer plat
  • Sopes de verduresPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Tallarines a l’estil oriental Plat cardiosaludable
  • Crema de carabassa Plat cardiosaludablePlat vegetarià
Segon plat
  • Pollastre al forn amb verdures al fornPlat cardiosaludable
  • Pica-pica amb patates bullides Plat cardiosaludable
  • Pastís de verdures amb tomàtigues al fornPlat cardiosaludablePlat vegetarià
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,0 euros. INCLOU: pa, aigua, refresc, cervesa o vi. Altres postres: flam casolà, púding, gelat, etc. Es pot canviar les postres pel cafè. Sempre es pot triar una ensalada a canvi de qualsevol plat; 4,50 euros: 1r plat i beguda; 5,0 euros: 2n plat i beguda.

Guillem Cifre

Primer plat
  • Macarrons amb mariscPlat cardiosaludable
  • Ensalada de llegums, ou i patatesPlat cardiosaludablePlat vegetarià
Segon plat
  • Pit de pollastre a la planxa amb ensalada i patatesPlat cardiosaludable
  • Peix fresc a la planxa amb verdures a la planxaPlat cardiosaludable
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià
  • PúdingPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,50 euros: menú del dia amb pa i aigua. 8,50 euros: menú del dia amb refresc, cervesa o vi. A més, s’ofereixen unes postres casolanes d'elaboració pròpia (pasta de fulls amb fruites, pastís de iogurt, arròs amb llet, púding, natilles, etc.).

Mateu Orfila i Rotger

Primer plat
  • Fideus secs amb sípiaPlat cardiosaludable
  • Ciurons trempats amb tomàtiga, all i julivertPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Sopa julianaPlat cardiosaludable
Segon plat
  • Ous gratinats amb espinacsPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Mussola a la planxa amb patata bullida i mongetesPlat cardiosaludable
  • Pilotes amb salsa i puré de patata
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià
  • GelatPlat vegetarià
  • Pastís de pera amb nousPlat vegetarià
  • PannacottaPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,70 euros: 1r plat, 2n plat, postres, vi, gasosa i aigua;  5,60 euros: 1 plat, postres, vi, gasosa i aigua.

Ramon Llull

Primer plat
  • Sopes de verduresPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Tallarines a l’estil oriental Plat cardiosaludable
  • Crema de carabassa Plat cardiosaludablePlat vegetarià
Segon plat
  • Pollastre al forn amb verdures al fornPlat cardiosaludable
  • Pica-pica amb patates bullides Plat cardiosaludable
  • Pastís de verdures amb tomàtigues al fornPlat cardiosaludablePlat vegetarià
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,20 euros. INCLOU: pa, aigua, refresc, cervesa o vi. Altres postres: flam casolà, púding, gelat, etc. Es pot canviar les postres pel cafè. Sempre es pot triar una ensalada a canvi de qualsevol plat; 4,60 euros: 1r plat i beguda; 5,10 euros: 2n plat i beguda.

Son Lledó

Primer plat
  • FideuadaPlat cardiosaludable
  • Ensalada verda Plat cardiosaludablePlat vegetarià
Segon plat
  • Guàtleres a la planxa amb ensalada i patatesPlat cardiosaludable
  • Pebres farcits de bacallà amb arròsPlat cardiosaludable
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià
  • GelatPlat vegetarià
  • Postres casolanesPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,70 euros: 1r plat, 2n plat, pa, aigua, vi, gasosa i postres; 5,60 euros: un plat, pa, aigua, vi, gasosa i postres.

Cardiosaludable

Plat cardiosaludable

Absència de fregits, embotits grassos, carns vermelles i/o tallades grasses. Els iogurts i la llet han de ser desnatats; els formatges, preferiblement frescs i, en el cas de formatges curats, en petites quantitats.

Ús moderat d'aliments amb alt contingut de sal.

Predominen els aliments d'origen vegetal (hortalisses, llegums, cereals, fruites i fruita seca). En cas d'aliments d'origen animal serà peix, tant blanc com blau, carn blanca, talls magres del porc moderadament i no més de dos ous a la setmana.

Vegetarià

Plat vegetarià

El contingut principalment ha de ser 100 per cent vegetal: hortalisses, llegums, cereals i fruites, fruita seca i derivats proteics vegetals com seitan, tempeh i tofu (vegà). Es preveu que al llarg de la setmana en ocasions contingui làctics o ou (vegetarià).

Els vegans (100 per cent vegetal) sempre compliran un criteri cardiosaludable, no ocorrerà el mateix en cas de contenir làctics i/o ous, que dependrà de la quantitat i del tipus de làctics.