Menú de la setmana del 18 al 22 de juny

Anselm Turmeda

Primer plat
  • Tallarines amb salsitxes d’indiot
  • Greixera d’ousPlat cardiosaludablePlat vegetarià
Segon plat
  • Pebres farcits de verdures amb fideus de patataPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Cassola de peixPlat cardiosaludable
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,50 euros. Menú del dia amb pa, beguda (aigua, vi o gasosa) i cafè. A més, s’ofereixen unes postres casolanes d'elaboració pròpia (pasta de fulls amb fruites, pastís de iogurt, arròs amb llet, púding, natilles, etc.).

Gaspar Melchor de Jovellanos

Primer plat
  • Espaguetis a la carbonara
  • Trempó de ciuronsPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Ensalada variadaPlat cardiosaludable
Segon plat
  • Truita de verduresPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Costella al forn amb patates al forn
  • Sípia amb ceba i arròs bullitPlat cardiosaludable
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,0 euros. INCLOU: pa, aigua, refresc, cervesa o vi. Altres postres: flam casolà, púding, gelat, etc. Es pot canviar les postres pel cafè. Sempre es pot triar una ensalada a canvi de qualsevol plat; 4,50 euros: 1r plat i beguda; 5,0 euros: 2n plat i beguda.

Guillem Cifre

Primer plat
  • Tombet amb ou fregitPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Ensalada de tomàtiga i mozzarellaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
Segon plat
  • Pit d’indiot a la planxa amb verdura i patatesPlat cardiosaludable
  • Peix fresc a la planxa amb verdures a la planxaPlat cardiosaludable
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià
  • Púding Plat vegetarià

Preus i condicions: 7,50 euros: menú del dia amb pa i aigua. 8,50 euros: menú del dia amb refresc, cervesa o vi. A més, s’ofereixen unes postres casolanes d'elaboració pròpia (pasta de fulls amb fruites, pastís de iogurt, arròs amb llet, púding, natilles, etc.).

Mateu Orfila i Rotger

Primer plat
  • Canelons de carn
  • Crema de melóPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Ensalada d’indiot amb alvocat, cirerols i mozzarellaPlat cardiosaludable
Segon plat
  • Entrecot de vedella a la planxa amb ensalada i moniato
  • Rajada amb pebresPlat cardiosaludable
  • Greixera d’ous amb patata, pèsols i carxofesPlat cardiosaludablePlat vegetarià
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià
  • GelatPlat vegetarià
  • Coca caputxinaPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,70 euros: 1r plat, 2n plat, postres, vi, gasosa i aigua;  5,60 euros: 1 plat, postres, vi, gasosa i aigua.

Ramon Llull

Primer plat
  • Espaguetis a la carbonara
  • Trempó de ciuronsPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Ensalada variadaPlat cardiosaludable
Segon plat
  • Truita de verduresPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Costella al forn amb patates al forn
  • Sípia amb ceba i arròs bullitPlat cardiosaludable
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,20 euros. INCLOU: pa, aigua, refresc, cervesa o vi. Altres postres: flam casolà, púding, gelat, etc. Es pot canviar les postres pel cafè. Sempre es pot triar una ensalada a canvi de qualsevol plat; 4,60 euros: 1r plat i beguda; 5,10 euros: 2n plat i beguda.

Son Lledó

Primer plat
  • Crema de llegum Plat cardiosaludable
  • Tomàtigues farcides de cuscúsPlat cardiosaludablePlat vegetarià
Segon plat
  • Calamar a l’andalusa amb ensaladaPlat cardiosaludable
  • Secret de porc a la planxa amb verdures saltades
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià
  • GelatPlat vegetarià
  • Postres casolanesPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,70 euros: 1r plat, 2n plat, pa, aigua, vi, gasosa i postres; 5,60 euros: un plat, pa, aigua, vi, gasosa i postres.

Cardiosaludable

Plat cardiosaludable

Absència de fregits, embotits grassos, carns vermelles i/o tallades grasses. Els iogurts i la llet han de ser desnatats; els formatges, preferiblement frescs i, en el cas de formatges curats, en petites quantitats.

Ús moderat d'aliments amb alt contingut de sal.

Predominen els aliments d'origen vegetal (hortalisses, llegums, cereals, fruites i fruita seca). En cas d'aliments d'origen animal serà peix, tant blanc com blau, carn blanca, talls magres del porc moderadament i no més de dos ous a la setmana.

Vegetarià

Plat vegetarià

El contingut principalment ha de ser 100 per cent vegetal: hortalisses, llegums, cereals i fruites, fruita seca i derivats proteics vegetals com seitan, tempeh i tofu (vegà). Es preveu que al llarg de la setmana en ocasions contingui làctics o ou (vegetarià).

Els vegans (100 per cent vegetal) sempre compliran un criteri cardiosaludable, no ocorrerà el mateix en cas de contenir làctics i/o ous, que dependrà de la quantitat i del tipus de làctics.