Menú de la setmana del 15 al 19 d'octubre

Anselm Turmeda

Primer plat
  • Canelons de carn
  • Canelons d’espinacsPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Estofat de llenties i carabassaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
Segon plat
  • Rostit de patates i verdures amb salsa tzatzikiPlat cardiosaludable
  • Rap a la mediterrània amb puré de patatesPlat cardiosaludable
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,50 euros. Menú del dia amb pa, beguda (aigua, vi o gasosa) i cafè. A més, s’ofereixen unes postres casolanes d'elaboració pròpia (pasta de fulls amb fruites, pastís de iogurt, arròs amb llet, púding, natilles, etc.).

Gaspar Melchor de Jovellanos

Primer plat
  • Risotto de gambes i xampinyons Plat cardiosaludable
  • Minestra saltadaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Espaguetis ecològics amb salsa carbonara
Segon plat
  • Pollastre a la jardinera Plat cardiosaludable
  • Hamburgueses de bròcoli amb ensalada Plat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Lluç a la planxa amb patata bullida Plat cardiosaludable
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià
  • Fruita secaPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,0 euros. INCLOU: pa, aigua, refresc, cervesa o vi. Altres postres: flam casolà, púding, gelat, etc. Es pot canviar les postres pel cafè. Sempre es pot triar una ensalada a canvi de qualsevol plat; 4,50 euros: 1r plat i beguda; 5,0 euros: 2n plat i beguda.

Guillem Cifre

Primer plat
  • Tabule marroquíPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Canelons Rossini
Segon plat
  • Conill amb ceba
  • Salmó a la planxa amb ensalada i patata bullidaPlat cardiosaludable
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià
  • NatillesPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,50 euros: menú del dia amb pa i aigua. 8,50 euros: menú del dia amb refresc, cervesa o vi. A més, s’ofereixen unes postres casolanes d'elaboració pròpia (pasta de fulls amb fruites, pastís de iogurt, arròs amb llet, púding, natilles, etc.).

Ramon Llull

Primer plat
  • Cuinat de mongetes blanques ecològiques amb xoriço
  • Crema de pastanaga Plat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Ensalada de pasta i tonyina Plat cardiosaludable
Segon plat
  • Pollastre al forn amb patates Plat cardiosaludable
  • Pica-pica amb arròs basmati Plat cardiosaludable
  • Rotlles de primavera amb ensalada Plat cardiosaludablePlat vegetarià
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià
  • Fruita secaPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,20 euros. INCLOU: pa, aigua, refresc, cervesa o vi. Altres postres: flam casolà, púding, gelat, etc. Es pot canviar les postres pel cafè. Sempre es pot triar una ensalada a canvi de qualsevol plat; 4,60 euros: 1r plat i beguda; 5,10 euros: 2n plat i beguda.

Son Lledó

Primer plat
  • Paella de verduresPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Ensalada de cranc i gambes amb salsa rosaPlat cardiosaludable
Segon plat
  • Salmó a la planxa amb patata bullida i mongetesPlat cardiosaludable
  • Pilotes sueques amb salsa i puré de patata
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià
  • GelatPlat vegetarià
  • Postres casolanesPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,70 euros: 1r plat, 2n plat, pa, aigua, vi, gasosa i postres; 5,60 euros: un plat, pa, aigua, vi, gasosa i postres.

Cardiosaludable

Plat cardiosaludable

Absència de fregits, embotits grassos, carns vermelles i/o tallades grasses. Els iogurts i la llet han de ser desnatats; els formatges, preferiblement frescs i, en el cas de formatges curats, en petites quantitats.

Ús moderat d'aliments amb alt contingut de sal.

Predominen els aliments d'origen vegetal (hortalisses, llegums, cereals, fruites i fruita seca). En cas d'aliments d'origen animal serà peix, tant blanc com blau, carn blanca, talls magres del porc moderadament i no més de dos ous a la setmana.

Vegetarià

Plat vegetarià

El contingut principalment ha de ser 100 per cent vegetal: hortalisses, llegums, cereals i fruites, fruita seca i derivats proteics vegetals com seitan, tempeh i tofu (vegà). Es preveu que al llarg de la setmana en ocasions contingui làctics o ou (vegetarià).

Els vegans (100 per cent vegetal) sempre compliran un criteri cardiosaludable, no ocorrerà el mateix en cas de contenir làctics i/o ous, que dependrà de la quantitat i del tipus de làctics.