Menú de la setmana del 15 al 19 d'octubre

Anselm Turmeda

Primer plat
  • Tallarines de carabassó amb salsa puttanescaPlat cardiosaludable
  • Ciurons ofegatsPlat cardiosaludable
Segon plat
  • Llom de porc a la planxa amb verdures rostides
  • Gratinat d’endívies amb puré de patatesPlat cardiosaludablePlat vegetarià
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,50 euros. Menú del dia amb pa, beguda (aigua, vi o gasosa) i cafè. A més, s’ofereixen unes postres casolanes d'elaboració pròpia (pasta de fulls amb fruites, pastís de iogurt, arròs amb llet, púding, natilles, etc.).

Gaspar Melchor de Jovellanos

Primer plat
  • Cuinat de llegums amb verdura i xoriço
  • Macarrons a la carbonara
  • Crema de porros Plat cardiosaludablePlat vegetarià
Segon plat
  • Pollastre amb pinya amb mel Plat cardiosaludable
  • Bacallà a la gallega Plat cardiosaludable
  • Pastís de verdura de temporada amb tomàtiga Plat cardiosaludablePlat vegetarià
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià
  • Fruita secaPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,0 euros. INCLOU: pa, aigua, refresc, cervesa o vi. Altres postres: flam casolà, púding, gelat, etc. Es pot canviar les postres pel cafè. Sempre es pot triar una ensalada a canvi de qualsevol plat; 4,50 euros: 1r plat i beguda; 5,0 euros: 2n plat i beguda.

Guillem Cifre

Primer plat
  • Trempó amb ciuronsPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Crema de llegumsPlat cardiosaludable
Segon plat
  • Broqueta de pollastre amb verdura i patatesPlat cardiosaludable
  • Calamar a la romana amb ensaladaPlat cardiosaludable
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià
  • GelatPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,50 euros: menú del dia amb pa i aigua. 8,50 euros: menú del dia amb refresc, cervesa o vi. A més, s’ofereixen unes postres casolanes d'elaboració pròpia (pasta de fulls amb fruites, pastís de iogurt, arròs amb llet, púding, natilles, etc.).

Ramon Llull

Primer plat
  • Fideuada de marisc Plat cardiosaludable
  • Ensalada de tonyina Plat cardiosaludable
  • Cuinat de llenties ecològiques Plat cardiosaludablePlat vegetarià
Segon plat
  • Pit de pollastre a la planxa amb ensalada Plat cardiosaludable
  • Lluç al forn amb verdures i patates panadera Plat cardiosaludable
  • Cuscús amb verdura Plat cardiosaludablePlat vegetarià
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià
  • Fruita secaPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,20 euros. INCLOU: pa, aigua, refresc, cervesa o vi. Altres postres: flam casolà, púding, gelat, etc. Es pot canviar les postres pel cafè. Sempre es pot triar una ensalada a canvi de qualsevol plat; 4,60 euros: 1r plat i beguda; 5,10 euros: 2n plat i beguda.

Son Lledó

Primer plat
  • Crema de llegums Plat cardiosaludable
  • Tallarines vegetarianes amb salsa tai xiliPlat cardiosaludablePlat vegetarià
Segon plat
  • Pit de pollastre a la planxa amb patata bullida i bròquilPlat cardiosaludable
  • Calamar a l’andalusa amb ensaladaPlat cardiosaludable
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià
  • GelatPlat vegetarià
  • Postres casolanesPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,70 euros: 1r plat, 2n plat, pa, aigua, vi, gasosa i postres; 5,60 euros: un plat, pa, aigua, vi, gasosa i postres.

Cardiosaludable

Plat cardiosaludable

Absència de fregits, embotits grassos, carns vermelles i/o tallades grasses. Els iogurts i la llet han de ser desnatats; els formatges, preferiblement frescs i, en el cas de formatges curats, en petites quantitats.

Ús moderat d'aliments amb alt contingut de sal.

Predominen els aliments d'origen vegetal (hortalisses, llegums, cereals, fruites i fruita seca). En cas d'aliments d'origen animal serà peix, tant blanc com blau, carn blanca, talls magres del porc moderadament i no més de dos ous a la setmana.

Vegetarià

Plat vegetarià

El contingut principalment ha de ser 100 per cent vegetal: hortalisses, llegums, cereals i fruites, fruita seca i derivats proteics vegetals com seitan, tempeh i tofu (vegà). Es preveu que al llarg de la setmana en ocasions contingui làctics o ou (vegetarià).

Els vegans (100 per cent vegetal) sempre compliran un criteri cardiosaludable, no ocorrerà el mateix en cas de contenir làctics i/o ous, que dependrà de la quantitat i del tipus de làctics.