Menú de la setmana del 16 al 20 d'abril

Anselm Turmeda

Primer plat
  • Risotto de pollastre i xampinyonsPlat cardiosaludable
  • Ensalada capresePlat cardiosaludablePlat vegetarià
Segon plat
  • Llom amb pebre verd amb patates a grillons
  • Verdures saltades amb ou fregitPlat cardiosaludablePlat vegetarià
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,50 euros. Menú del dia amb pa, beguda (aigua, vi o gasosa) i cafè. A més, s’ofereixen unes postres casolanes d'elaboració pròpia (pasta de fulls amb fruites, pastís de iogurt, arròs amb llet, púding, natilles, etc.).

Gaspar Melchor de Jovellanos

Primer plat
  • Fideuada de carn Plat cardiosaludable
  • Crema de carabassó Plat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Ensalada Cèsar Plat cardiosaludable
Segon plat
  • Pollastre amb patates al fornPlat cardiosaludable
  • Mussola a la planxa amb patates bullides i ensalada Plat cardiosaludable
  • Mussaca de verduresPlat cardiosaludablePlat vegetarià
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,0 euros. INCLOU: pa, aigua, refresc, cervesa o vi. Altres postres: flam casolà, púding, gelat, etc. Es pot canviar les postres pel cafè. Sempre es pot triar una ensalada a canvi de qualsevol plat; 4,50 euros: 1r plat i beguda; 5,0 euros: 2n plat i beguda.

Guillem Cifre

Primer plat
  • Arròs amb verdures amb curriPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Ensalada murcianaPlat cardiosaludable
Segon plat
  • Llom de porc a la planxa amb ensalada i patates
  • Lluç a la romana amb verdura i patata bullidaPlat cardiosaludable
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià
  • Natilles de xocolata casolanesPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,50 euros: menú del dia amb pa i aigua. 8,50 euros: menú del dia amb refresc, cervesa o vi. A més, s’ofereixen unes postres casolanes d'elaboració pròpia (pasta de fulls amb fruites, pastís de iogurt, arròs amb llet, púding, natilles, etc.).

Mateu Orfila i Rotger

Primer plat
  • Greixera de favesPlat cardiosaludable
  • Arròs amb verduresPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Ensalada de cranc amb o sense salsa rosaPlat cardiosaludable
Segon plat
  • Llibrets amb patata bullida i carabassa
  • Patates farcides d’espinacs i ametllaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Filet d’anfós a la planxa amb ensaladaPlat cardiosaludable
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià
  • Coca de fruites amb llet condensadaPlat vegetarià
  • NatillesPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,70 euros: 1r plat, 2n plat, postres, vi, gasosa i aigua;  5,60 euros: 1 plat, postres, vi, gasosa i aigua.

Ramon Llull

Primer plat
  • Fideuada de carn Plat cardiosaludable
  • Crema de carabassó Plat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Ensalada Cèsar Plat cardiosaludable
Segon plat
  • Pollastre amb patates al fornPlat cardiosaludable
  • Mussola a la planxa amb patates bullides i ensalada Plat cardiosaludable
  • Mussaca de verduresPlat cardiosaludablePlat vegetarià
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,20 euros. INCLOU: pa, aigua, refresc, cervesa o vi. Altres postres: flam casolà, púding, gelat, etc. Es pot canviar les postres pel cafè. Sempre es pot triar una ensalada a canvi de qualsevol plat; 4,60 euros: 1r plat i beguda; 5,10 euros: 2n plat i beguda.

Cardiosaludable

Plat cardiosaludable

Absència de fregits, embotits grassos, carns vermelles i/o tallades grasses. Els iogurts i la llet han de ser desnatats; els formatges, preferiblement frescs i, en el cas de formatges curats, en petites quantitats.

Ús moderat d'aliments amb alt contingut de sal.

Predominen els aliments d'origen vegetal (hortalisses, llegums, cereals, fruites i fruita seca). En cas d'aliments d'origen animal serà peix, tant blanc com blau, carn blanca, talls magres del porc moderadament i no més de dos ous a la setmana.

Vegetarià

Plat vegetarià

El contingut principalment ha de ser 100 per cent vegetal: hortalisses, llegums, cereals i fruites, fruita seca i derivats proteics vegetals com seitan, tempeh i tofu (vegà). Es preveu que al llarg de la setmana en ocasions contingui làctics o ou (vegetarià).

Els vegans (100 per cent vegetal) sempre compliran un criteri cardiosaludable, no ocorrerà el mateix en cas de contenir làctics i/o ous, que dependrà de la quantitat i del tipus de làctics.