Menú de la setmana del 16 al 20 d'abril

Anselm Turmeda

Primer plat
  • Raviolis de carn amb salsa napolitana
  • Llenties saltades amb carabassóPlat cardiosaludablePlat vegetarià
Segon plat
  • Truita camperola amb ensalada de tomàtigaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Salmó amb crosta de taronja amb patata panaderaPlat cardiosaludable
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,50 euros. Menú del dia amb pa, beguda (aigua, vi o gasosa) i cafè. A més, s’ofereixen unes postres casolanes d'elaboració pròpia (pasta de fulls amb fruites, pastís de iogurt, arròs amb llet, púding, natilles, etc.).

Gaspar Melchor de Jovellanos

Primer plat
  • Macarrons amb samfaina Plat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Cuinat de ciurons amb verdures Plat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Risotto de pollastre amb espinacs Plat cardiosaludable
Segon plat
  • Carn amb tomàtiga
  • Rap fregit amb ensaladaPlat cardiosaludable
  • Truita de verdures amb ensalada Plat cardiosaludablePlat vegetarià
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,0 euros. INCLOU: pa, aigua, refresc, cervesa o vi. Altres postres: flam casolà, púding, gelat, etc. Es pot canviar les postres pel cafè. Sempre es pot triar una ensalada a canvi de qualsevol plat; 4,50 euros: 1r plat i beguda; 5,0 euros: 2n plat i beguda.

Guillem Cifre

Primer plat
  • Raviolis de carn a la napolitana
  • Ous remenats amb espinacsPlat cardiosaludablePlat vegetarià
Segon plat
  • Cuixetes de pollastre amb ceba amb patatesPlat cardiosaludable
  • Peix fresc a la planxa amb verdures a la planxaPlat cardiosaludable
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,50 euros: menú del dia amb pa i aigua. 8,50 euros: menú del dia amb refresc, cervesa o vi. A més, s’ofereixen unes postres casolanes d'elaboració pròpia (pasta de fulls amb fruites, pastís de iogurt, arròs amb llet, púding, natilles, etc.).

Mateu Orfila i Rotger

Primer plat
  • Tallarines a la carbonara
  • Crema de pastanagaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Ensalada mixta
Segon plat
  • Pollastre amb prunes, albercocs i puré de patataPlat cardiosaludable
  • Albergínies a la italiana Plat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Peix amb escabetxPlat cardiosaludable
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià
  • GelatPlat vegetarià
  • Pastís fred de formatgePlat vegetarià
  • Mousse de xocolataPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,70 euros: 1r plat, 2n plat, postres, vi, gasosa i aigua;  5,60 euros: 1 plat, postres, vi, gasosa i aigua.

Ramon Llull

Primer plat
  • Macarrons amb samfaina Plat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Cuinat de ciurons amb verdures Plat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Risotto de pollastre amb espinacs Plat cardiosaludable
Segon plat
  • Carn amb tomàtiga
  • Rap fregit amb ensaladaPlat cardiosaludable
  • Truita de verdures amb ensalada Plat cardiosaludablePlat vegetarià
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,20 euros. INCLOU: pa, aigua, refresc, cervesa o vi. Altres postres: flam casolà, púding, gelat, etc. Es pot canviar les postres pel cafè. Sempre es pot triar una ensalada a canvi de qualsevol plat; 4,60 euros: 1r plat i beguda; 5,10 euros: 2n plat i beguda.

Cardiosaludable

Plat cardiosaludable

Absència de fregits, embotits grassos, carns vermelles i/o tallades grasses. Els iogurts i la llet han de ser desnatats; els formatges, preferiblement frescs i, en el cas de formatges curats, en petites quantitats.

Ús moderat d'aliments amb alt contingut de sal.

Predominen els aliments d'origen vegetal (hortalisses, llegums, cereals, fruites i fruita seca). En cas d'aliments d'origen animal serà peix, tant blanc com blau, carn blanca, talls magres del porc moderadament i no més de dos ous a la setmana.

Vegetarià

Plat vegetarià

El contingut principalment ha de ser 100 per cent vegetal: hortalisses, llegums, cereals i fruites, fruita seca i derivats proteics vegetals com seitan, tempeh i tofu (vegà). Es preveu que al llarg de la setmana en ocasions contingui làctics o ou (vegetarià).

Els vegans (100 per cent vegetal) sempre compliran un criteri cardiosaludable, no ocorrerà el mateix en cas de contenir làctics i/o ous, que dependrà de la quantitat i del tipus de làctics.