Menú de la setmana del 13 al 17 de novembre

 

Gaspar Melchor de Jovellanos

Primer plat
  • Crema de carabassóPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Cuinat de ciurons amb bacallà Plat cardiosaludable
  • Macarrons amb tomàtiga Plat cardiosaludablePlat vegetarià
Segon plat
  • Tall rodó d’indiot al forn amb salsa i puré de patates
  • Cap-roig al forn amb xampinyons i patates al forn Plat cardiosaludable
  • Ous a la planxa amb tombet Plat cardiosaludablePlat vegetarià
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,0 euros. INCLOU: pa, aigua, refresc, cervesa o vi. Altres postres: flam casolà, púding, gelat, etc. Es pot canviar les postres pel cafè. Sempre es pot triar una ensalada a canvi de qualsevol plat; 4,50 euros: 1r plat i beguda; 5,0 euros: 2n plat i beguda.

Malvasia - Escola d'Hoteleria

Primer plat
  • Sopa de fideusPlat cardiosaludable
  • Arròs sec de verduresPlat cardiosaludable
  • Ensalada alemanya
Segon plat
  • Cassola de peixPlat cardiosaludable
  • Costellam de porc rostit
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Copa MelbaPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,90€ (preus de grups a consultar) • reserves: 971 17 26 26 / 08 • divendres tancat per bufet temàtic.

Mateu Orfila i Rotger

Primer plat
  • Fideuada de verduresPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Endívies gratinades amb cuixot i formatgePlat cardiosaludable
  • Ensalada alemanya
Segon plat
  • Fricandó de vedella i bolets amb patates
  • Espinacs amb cremaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Tonyina a la planxa amb bròquil i patata bullidaPlat cardiosaludable
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià
  • GelatPlat vegetarià
  • Pastís de melicotó i formatgePlat vegetarià
  • NatillesPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,70 euros: 1r plat, 2n plat, postres, vi, gasosa i aigua;  5,60 euros: 1 plat, postres, vi, gasosa i aigua.

Ramon Llull

Primer plat
  • Crema de carabassóPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Cuinat de ciurons amb bacallà Plat cardiosaludable
  • Macarrons amb tomàtiga Plat cardiosaludablePlat vegetarià
Segon plat
  • Tall rodó d’indiot al forn amb salsa i puré de patates
  • Cap-roig al forn amb xampinyons i patates al forn Plat cardiosaludable
  • Ous a la planxa amb tombet Plat cardiosaludablePlat vegetarià
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,20 euros. INCLOU: pa, aigua, refresc, cervesa o vi. Altres postres: flam casolà, púding, gelat, etc. Es pot canviar les postres pel cafè. Sempre es pot triar una ensalada a canvi de qualsevol plat; 4,60 euros: 1r plat i beguda; 5,10 euros: 2n plat i beguda.

Son Lledó

Primer plat
  • Patates a la riojana
  • Minestra de verduresPlat cardiosaludablePlat vegetarià
Segon plat
  • Filet d'anfós a la planxa amb verdures al fornPlat cardiosaludable
  • Escalopines de pollastre a la milanesa amb patata al forn
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià
  • GelatPlat vegetarià
  • Pastís de melicotó amb formatgePlat vegetarià

Preus i condicions: 7,70 euros: 1r plat, 2n plat, pa, aigua, vi, gasosa i postres; 5,60 euros: un plat, pa, aigua, vi, gasosa i postres.

Cardiosaludable

Plat cardiosaludable

Absència de fregits, embotits grassos, carns vermelles i/o tallades grasses. Els iogurts i la llet han de ser desnatats; els formatges, preferiblement frescs i, en el cas de formatges curats, en petites quantitats.

Ús moderat d'aliments amb alt contingut de sal.

Predominen els aliments d'origen vegetal (hortalisses, llegums, cereals, fruites i fruita seca). En cas d'aliments d'origen animal serà peix, tant blanc com blau, carn blanca, talls magres del porc moderadament i no més de dos ous a la setmana.

Vegetarià

Plat vegetarià

El contingut principalment ha de ser 100 per cent vegetal: hortalisses, llegums, cereals i fruites, fruita seca i derivats proteics vegetals com seitan, tempeh i tofu (vegà). Es preveu que al llarg de la setmana en ocasions contingui làctics o ou (vegetarià).

Els vegans (100 per cent vegetal) sempre compliran un criteri cardiosaludable, no ocorrerà el mateix en cas de contenir làctics i/o ous, que dependrà de la quantitat i del tipus de làctics.