Menú de la setmana del 15 al 19 d'octubre

Anselm Turmeda

Primer plat
  • Espaguetis amb trempó i pestoPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Crema d’espàrecsPlat cardiosaludablePlat vegetarià
Segon plat
  • Carabassa rostida amb poma i melPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Verat arrebossat amb patata a la pobraPlat cardiosaludable
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,50 euros. Menú del dia amb pa, beguda (aigua, vi o gasosa) i cafè. A més, s’ofereixen unes postres casolanes d'elaboració pròpia (pasta de fulls amb fruites, pastís de iogurt, arròs amb llet, púding, natilles, etc.).

Gaspar Melchor de Jovellanos

Primer plat
  • Sopa de verduresPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Fideuada mixta de peix i pollastre Plat cardiosaludable
  • Ensalada ecològica Plat cardiosaludable
Segon plat
  • Llom amb pebre bo amb patata fregida
  • Verat al forn amb patata panadera, pebres i salsa de tomàtiga casolana Plat cardiosaludable
  • Croquetes d’espinacs amb ensaladaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià
  • Fruita secaPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,0 euros. INCLOU: pa, aigua, refresc, cervesa o vi. Altres postres: flam casolà, púding, gelat, etc. Es pot canviar les postres pel cafè. Sempre es pot triar una ensalada a canvi de qualsevol plat; 4,50 euros: 1r plat i beguda; 5,0 euros: 2n plat i beguda.

Guillem Cifre

Primer plat
  • Pèsols amb cuixot
  • Sopa de cebaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
Segon plat
  • Estofat de vedella amb patata bullida
  • Lluç a la planxa amb ensalada i patata bullidaPlat cardiosaludable
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià
  • NatillesPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,50 euros: menú del dia amb pa i aigua. 8,50 euros: menú del dia amb refresc, cervesa o vi. A més, s’ofereixen unes postres casolanes d'elaboració pròpia (pasta de fulls amb fruites, pastís de iogurt, arròs amb llet, púding, natilles, etc.).

Ramon Llull

Primer plat
  • Macarrons integrals amb salmó i gambesPlat cardiosaludable
  • Canelons d’espinacs Plat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Ensalada de pollastre Plat cardiosaludable
Segon plat
  • Llom amb salsa de tomàtiga
  • Lluç a la planxa amb patata bullida i minestraPlat cardiosaludable
  • Carxofes saltades amb tofu Plat cardiosaludablePlat vegetarià
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià
  • Fruita secaPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,20 euros. INCLOU: pa, aigua, refresc, cervesa o vi. Altres postres: flam casolà, púding, gelat, etc. Es pot canviar les postres pel cafè. Sempre es pot triar una ensalada a canvi de qualsevol plat; 4,60 euros: 1r plat i beguda; 5,10 euros: 2n plat i beguda.

Son Lledó

Primer plat
  • Arròs de peixPlat cardiosaludable
  • Ensalada capresePlat cardiosaludablePlat vegetarià
Segon plat
  • Truita de patata amb trempóPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Conill amb ceba i patates fregides
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià
  • GelatPlat vegetarià
  • Postres casolanesPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,70 euros: 1r plat, 2n plat, pa, aigua, vi, gasosa i postres; 5,60 euros: un plat, pa, aigua, vi, gasosa i postres.

Cardiosaludable

Plat cardiosaludable

Absència de fregits, embotits grassos, carns vermelles i/o tallades grasses. Els iogurts i la llet han de ser desnatats; els formatges, preferiblement frescs i, en el cas de formatges curats, en petites quantitats.

Ús moderat d'aliments amb alt contingut de sal.

Predominen els aliments d'origen vegetal (hortalisses, llegums, cereals, fruites i fruita seca). En cas d'aliments d'origen animal serà peix, tant blanc com blau, carn blanca, talls magres del porc moderadament i no més de dos ous a la setmana.

Vegetarià

Plat vegetarià

El contingut principalment ha de ser 100 per cent vegetal: hortalisses, llegums, cereals i fruites, fruita seca i derivats proteics vegetals com seitan, tempeh i tofu (vegà). Es preveu que al llarg de la setmana en ocasions contingui làctics o ou (vegetarià).

Els vegans (100 per cent vegetal) sempre compliran un criteri cardiosaludable, no ocorrerà el mateix en cas de contenir làctics i/o ous, que dependrà de la quantitat i del tipus de làctics.