Menú de la setmana del 12 al 16 de febrer

Anselm Turmeda

Primer plat
  • Fideuada de carn
  • Sopa de cebaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Fideuada de verduresPlat cardiosaludablePlat vegetarià
Segon plat
  • Llom de porc farcit amb prunes i poma amb verdures saltades
  • Pizza de verduresPlat cardiosaludablePlat vegetarià
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,50 euros. Menú del dia amb pa, beguda (aigua, vi o gasosa) i cafè. A més, s’ofereixen unes postres casolanes d'elaboració pròpia (pasta de fulls amb fruites, pastís de iogurt, arròs amb llet, púding, natilles, etc.).

Gaspar Melchor de Jovellanos

Primer plat
  • Espaguetis a la bolonyesa
  • Estofat de pollastre Plat cardiosaludable
  • Ensalada de tonyina Plat cardiosaludable
Segon plat
  • Conill amb ceba i patates al forn Plat cardiosaludable
  • Filet de lluç a la mallorquina amb llit de patates al forn Plat cardiosaludable
  • Llenties saltades amb bolets i xampinyons Plat cardiosaludablePlat vegetarià
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,0 euros. INCLOU: pa, aigua, refresc, cervesa o vi. Altres postres: flam casolà, púding, gelat, etc. Es pot canviar les postres pel cafè. Sempre es pot triar una ensalada a canvi de qualsevol plat; 4,50 euros: 1r plat i beguda; 5,0 euros: 2n plat i beguda.

Guillem Cifre

Primer plat
  • Paella mixta
  • Llenties estofadesPlat cardiosaludable
Segon plat
  • Salsitxes fresques amb xampinyons i patates
  • Pebres del piquillo farcits de peix amb patata bullidaPlat cardiosaludable
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,50 euros: menú del dia amb pa i aigua. 8,50 euros: menú del dia amb refresc, cervesa o vi. A més, s’ofereixen unes postres casolanes d'elaboració pròpia (pasta de fulls amb fruites, pastís de iogurt, arròs amb llet, púding, natilles, etc.).

Mateu Orfila i Rotger

Primer plat
  • Escudella fresca Plat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Arròs amb curri amb pollastrePlat cardiosaludable
  • Ensalada catalana
Segon plat
  • Colflori gratinada amb crema d’espàrecs Plat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Secret de porc a la planxa amb verdures saltades i moniato
  • Púding de peix amb ensaladaPlat cardiosaludable
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Iogurt Plat vegetarià
  • GelatPlat vegetarià
  • Mousse de xocolataPlat vegetarià
  • Coca de poma amb ametllaPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,70 euros: 1r plat, 2n plat, postres, vi, gasosa i aigua;  5,60 euros: 1 plat, postres, vi, gasosa i aigua.

Ramon Llull

Primer plat
  • Espaguetis a la bolonyesa
  • Estofat de pollastre Plat cardiosaludable
  • Ensalada de tonyina Plat cardiosaludable
Segon plat
  • Conill amb ceba i patates al forn Plat cardiosaludable
  • Filet de lluç a la mallorquina amb llit de patates al forn Plat cardiosaludable
  • Llenties saltades amb bolets i xampinyons Plat cardiosaludablePlat vegetarià
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,20 euros. INCLOU: pa, aigua, refresc, cervesa o vi. Altres postres: flam casolà, púding, gelat, etc. Es pot canviar les postres pel cafè. Sempre es pot triar una ensalada a canvi de qualsevol plat; 4,60 euros: 1r plat i beguda; 5,10 euros: 2n plat i beguda.

Son Lledó

Primer plat
  • Arròs de peixPlat cardiosaludable
  • Ensalada russa Plat cardiosaludablePlat vegetarià
Segon plat
  • Croquetes de pollastre amb ensalada variadaPlat cardiosaludable
  • Sardines a la planxa amb trempóPlat cardiosaludable
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià
  • GelatPlat vegetarià
  • Postres casolanesPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,70 euros: 1r plat, 2n plat, pa, aigua, vi, gasosa i postres; 5,60 euros: un plat, pa, aigua, vi, gasosa i postres.

Cardiosaludable

Plat cardiosaludable

Absència de fregits, embotits grassos, carns vermelles i/o tallades grasses. Els iogurts i la llet han de ser desnatats; els formatges, preferiblement frescs i, en el cas de formatges curats, en petites quantitats.

Ús moderat d'aliments amb alt contingut de sal.

Predominen els aliments d'origen vegetal (hortalisses, llegums, cereals, fruites i fruita seca). En cas d'aliments d'origen animal serà peix, tant blanc com blau, carn blanca, talls magres del porc moderadament i no més de dos ous a la setmana.

Vegetarià

Plat vegetarià

El contingut principalment ha de ser 100 per cent vegetal: hortalisses, llegums, cereals i fruites, fruita seca i derivats proteics vegetals com seitan, tempeh i tofu (vegà). Es preveu que al llarg de la setmana en ocasions contingui làctics o ou (vegetarià).

Els vegans (100 per cent vegetal) sempre compliran un criteri cardiosaludable, no ocorrerà el mateix en cas de contenir làctics i/o ous, que dependrà de la quantitat i del tipus de làctics.