Menú de la setmana del 13 al 17 de novembre

 

Gaspar Melchor de Jovellanos

Primer plat
  • Arròs a la cubana amb ou a la planxa Plat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Estofat de pollastre Plat cardiosaludable
  • Ensalada de tonyina Plat cardiosaludable
Segon plat
  • Conill amb ceba i patates al forn Plat cardiosaludable
  • Filet de lluç a la mallorquina en llit de patates al fornPlat cardiosaludable
  • Llenties saltades amb bolets i xampinyons Plat cardiosaludablePlat vegetarià
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,0 euros. INCLOU: pa, aigua, refresc, cervesa o vi. Altres postres: flam casolà, púding, gelat, etc. Es pot canviar les postres pel cafè. Sempre es pot triar una ensalada a canvi de qualsevol plat; 4,50 euros: 1r plat i beguda; 5,0 euros: 2n plat i beguda.

Malvasia - Escola d'Hoteleria

Primer plat
  • Guisat de popPlat cardiosaludable
  • Espinacs amb cremaPlat cardiosaludable
  • Amanida Cèsar
Segon plat
  • Peix a la graellaPlat cardiosaludable
  • Filet de vedella amb salsa de xampinyons
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Duquesses ChantillyPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,90€ (preus de grups a consultar) • reserves: 971 17 26 26 / 08 • divendres tancat per bufet temàtic.

Mateu Orfila i Rotger

Primer plat
  • SopesPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Fideus de veremar
  • Ensalada de mariscPlat cardiosaludable
Segon plat
  • Pollastre amb cava amb arròs tricolorPlat cardiosaludable
  • Tomàtigues farcides de cuscús i verduresPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Rap a la papillotaPlat cardiosaludable
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Iogurt Plat vegetarià
  • GelatPlat vegetarià
  • Coca de pinyaPlat vegetarià
  • Mousse de xocolataPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,70 euros: 1r plat, 2n plat, postres, vi, gasosa i aigua;  5,60 euros: 1 plat, postres, vi, gasosa i aigua.

Ramon Llull

Primer plat
  • Arròs a la cubana amb ou a la planxa Plat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Estofat de pollastre Plat cardiosaludable
  • Ensalada de tonyina Plat cardiosaludable
Segon plat
  • Conill amb ceba i patates al forn Plat cardiosaludable
  • Filet de lluç a la mallorquina en llit de patates al fornPlat cardiosaludable
  • Llenties saltades amb bolets i xampinyons Plat cardiosaludablePlat vegetarià
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,20 euros. INCLOU: pa, aigua, refresc, cervesa o vi. Altres postres: flam casolà, púding, gelat, etc. Es pot canviar les postres pel cafè. Sempre es pot triar una ensalada a canvi de qualsevol plat; 4,60 euros: 1r plat i beguda; 5,10 euros: 2n plat i beguda.

Son Lledó

Primer plat
  • Pasta amb esclata-sangs
  • Ciurons trempats Plat cardiosaludablePlat vegetarià
Segon plat
  • Pollastre al forn amb arròs integralPlat cardiosaludable
  • Rajada amb pebres vermellsPlat cardiosaludable
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià
  • GelatPlat vegetarià
  • Coca de pinyaPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,70 euros: 1r plat, 2n plat, pa, aigua, vi, gasosa i postres; 5,60 euros: un plat, pa, aigua, vi, gasosa i postres.

Cardiosaludable

Plat cardiosaludable

Absència de fregits, embotits grassos, carns vermelles i/o tallades grasses. Els iogurts i la llet han de ser desnatats; els formatges, preferiblement frescs i, en el cas de formatges curats, en petites quantitats.

Ús moderat d'aliments amb alt contingut de sal.

Predominen els aliments d'origen vegetal (hortalisses, llegums, cereals, fruites i fruita seca). En cas d'aliments d'origen animal serà peix, tant blanc com blau, carn blanca, talls magres del porc moderadament i no més de dos ous a la setmana.

Vegetarià

Plat vegetarià

El contingut principalment ha de ser 100 per cent vegetal: hortalisses, llegums, cereals i fruites, fruita seca i derivats proteics vegetals com seitan, tempeh i tofu (vegà). Es preveu que al llarg de la setmana en ocasions contingui làctics o ou (vegetarià).

Els vegans (100 per cent vegetal) sempre compliran un criteri cardiosaludable, no ocorrerà el mateix en cas de contenir làctics i/o ous, que dependrà de la quantitat i del tipus de làctics.