Menú de la setmana del 16 al 20 d'abril

Anselm Turmeda

Primer plat
  • Fideuada de carn
  • Fideuada de verdures Plat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Sopa de cebaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
Segon plat
  • Pilotes amb tomàtiga amb arròs saltat
  • Minestra de verdures amb ou durPlat cardiosaludablePlat vegetarià
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,50 euros. Menú del dia amb pa, beguda (aigua, vi o gasosa) i cafè. A més, s’ofereixen unes postres casolanes d'elaboració pròpia (pasta de fulls amb fruites, pastís de iogurt, arròs amb llet, púding, natilles, etc.).

Gaspar Melchor de Jovellanos

Primer plat
  • Canelons de carn
  • Tallarines saltades amb verdures Plat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Arròs de peixPlat cardiosaludable
Segon plat
  • Pit de pollastre a la planxa amb patates bullides Plat cardiosaludable
  • Bacallà gratinat amb allioliPlat cardiosaludable
  • Minestra de verdures saltades amb tofu Plat cardiosaludablePlat vegetarià
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,0 euros. INCLOU: pa, aigua, refresc, cervesa o vi. Altres postres: flam casolà, púding, gelat, etc. Es pot canviar les postres pel cafè. Sempre es pot triar una ensalada a canvi de qualsevol plat; 4,50 euros: 1r plat i beguda; 5,0 euros: 2n plat i beguda.

Guillem Cifre

Primer plat
  • Fideuada de verduresPlat cardiosaludable
  • Crema de pastanagaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
Segon plat
  • Albergínies farcides de carn patata bullida
  • Bacallà a la mallorquina amb patata bullidaPlat cardiosaludable
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià
  • Arròs amb lletPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,50 euros: menú del dia amb pa i aigua. 8,50 euros: menú del dia amb refresc, cervesa o vi. A més, s’ofereixen unes postres casolanes d'elaboració pròpia (pasta de fulls amb fruites, pastís de iogurt, arròs amb llet, púding, natilles, etc.).

Mateu Orfila i Rotger

Primer plat
  • Escudella frescaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Arròs a la milanesa Plat cardiosaludable
  • Ensalada amb formatge de cabra i melPlat cardiosaludablePlat vegetarià
Segon plat
  • Conill al forn amb poma, ceba i pansesPlat cardiosaludable
  • Ous al plat amb espàrecsPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Mussola a la planxa amb moniato i bròquilPlat cardiosaludable
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Iogurt Plat vegetarià
  • GelatPlat vegetarià
  • Coca amb melicotóPlat vegetarià
  • FlamPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,70 euros: 1r plat, 2n plat, postres, vi, gasosa i aigua;  5,60 euros: 1 plat, postres, vi, gasosa i aigua.

Ramon Llull

Primer plat
  • Canelons de carn
  • Tallarines saltades amb verdures Plat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Arròs de peixPlat cardiosaludable
Segon plat
  • Pit de pollastre a la planxa amb patates bullides Plat cardiosaludable
  • Bacallà gratinat amb allioliPlat cardiosaludable
  • Minestra de verdures saltades amb tofu Plat cardiosaludablePlat vegetarià
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,20 euros. INCLOU: pa, aigua, refresc, cervesa o vi. Altres postres: flam casolà, púding, gelat, etc. Es pot canviar les postres pel cafè. Sempre es pot triar una ensalada a canvi de qualsevol plat; 4,60 euros: 1r plat i beguda; 5,10 euros: 2n plat i beguda. 

Cardiosaludable

Plat cardiosaludable

Absència de fregits, embotits grassos, carns vermelles i/o tallades grasses. Els iogurts i la llet han de ser desnatats; els formatges, preferiblement frescs i, en el cas de formatges curats, en petites quantitats.

Ús moderat d'aliments amb alt contingut de sal.

Predominen els aliments d'origen vegetal (hortalisses, llegums, cereals, fruites i fruita seca). En cas d'aliments d'origen animal serà peix, tant blanc com blau, carn blanca, talls magres del porc moderadament i no més de dos ous a la setmana.

Vegetarià

Plat vegetarià

El contingut principalment ha de ser 100 per cent vegetal: hortalisses, llegums, cereals i fruites, fruita seca i derivats proteics vegetals com seitan, tempeh i tofu (vegà). Es preveu que al llarg de la setmana en ocasions contingui làctics o ou (vegetarià).

Els vegans (100 per cent vegetal) sempre compliran un criteri cardiosaludable, no ocorrerà el mateix en cas de contenir làctics i/o ous, que dependrà de la quantitat i del tipus de làctics.