Menú de la setmana del 22 al 26 de gener

Anselm Turmeda

Primer plat
  • Arròs de Binissalem
  • Ensalada gregaPlat cardiosaludable
  • Arròs de carxofesPlat cardiosaludablePlat vegetarià
Segon plat
  • Llom de porc a la planxa amb tombet
  • Verdures saltades amb curriPlat cardiosaludablePlat vegetarià
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,50 euros. Menú del dia amb pa, beguda (aigua, vi o gasosa) i cafè. A més, s’ofereixen unes postres casolanes d'elaboració pròpia (pasta de fulls amb fruites, pastís de iogurt, arròs amb llet, púding, natilles, etc.).

Gaspar Melchor de Jovellanos

Primer plat
  • Paella mixta Plat cardiosaludable
  • Lasanya de verduresPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Ensalada de tonyinaPlat cardiosaludable
Segon plat
  • Croquetes d’espinacs amb ensaladaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Llom a la planxa amb ou fregit i patates fregides/bullides
  • Lluç a la planxa amb mongetes verdes, i pèsols i patates bullidesPlat cardiosaludable
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,0 euros. INCLOU: pa, aigua, refresc, cervesa o vi. Altres postres: flam casolà, púding, gelat, etc. Es pot canviar les postres pel cafè. Sempre es pot triar una ensalada a canvi de qualsevol plat; 4,50 euros: 1r plat i beguda; 5,0 euros: 2n plat i beguda.

Guillem Cifre

Primer plat
  • Entremesos variats amb ensalada russa
  • Crema de carabassóPlat cardiosaludablePlat vegetarià
Segon plat
  • MussacaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Peix fresc a la planxa amb verdures a la planxaPlat cardiosaludable
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià
  • NatillesPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,50 euros: menú del dia amb pa i aigua. 8,50 euros: menú del dia amb refresc, cervesa o vi. A més, s’ofereixen unes postres casolanes d'elaboració pròpia (pasta de fulls amb fruites, pastís de iogurt, arròs amb llet, púding, natilles, etc.).

Mateu Orfila i Rotger

Primer plat
  • Paella mixta
  • Ous farcits vegetariansPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Ensalada imperial
Segon plat
  • Filet de lluç a la planxa amb ceba cruixentPlat cardiosaludable
  • Llengua amb tàperes
  • Cassola de verdures Plat cardiosaludablePlat vegetarià
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià
  • GelatPlat vegetarià
  • Coca de peraPlat vegetarià
  • FlamPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,70 euros: 1r plat, 2n plat, postres, vi, gasosa i aigua;  5,60 euros: 1 plat, postres, vi, gasosa i aigua.

Ramon Llull

Primer plat
  • Paella mixta Plat cardiosaludable
  • Lasanya de verduresPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Ensalada de tonyinaPlat cardiosaludable
Segon plat
  • Croquetes d’espinacs amb ensaladaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Llom a la planxa amb ou fregit i patates fregides/bullides
  • Lluç a la planxa amb mongetes verdes, i pèsols i patates bullidesPlat cardiosaludable
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,20 euros. INCLOU: pa, aigua, refresc, cervesa o vi. Altres postres: flam casolà, púding, gelat, etc. Es pot canviar les postres pel cafè. Sempre es pot triar una ensalada a canvi de qualsevol plat; 4,60 euros: 1r plat i beguda; 5,10 euros: 2n plat i beguda.

Son Lledó

Primer plat
  • Crema d’hivernPlat cardiosaludable
  • Arròs a la cubanaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
Segon plat
  • Pit de pollastre farcit de fruita seca amb puré de patataPlat cardiosaludable
  • Aladrocs fregits amb ensaladaPlat cardiosaludable
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià
  • Postres casolanes

Preus i condicions: 7,70 euros: 1r plat, 2n plat, pa, aigua, vi, gasosa i postres; 5,60 euros: un plat, pa, aigua, vi, gasosa i postres.

Cardiosaludable

Plat cardiosaludable

Absència de fregits, embotits grassos, carns vermelles i/o tallades grasses. Els iogurts i la llet han de ser desnatats; els formatges, preferiblement frescs i, en el cas de formatges curats, en petites quantitats.

Ús moderat d'aliments amb alt contingut de sal.

Predominen els aliments d'origen vegetal (hortalisses, llegums, cereals, fruites i fruita seca). En cas d'aliments d'origen animal serà peix, tant blanc com blau, carn blanca, talls magres del porc moderadament i no més de dos ous a la setmana.

Vegetarià

Plat vegetarià

El contingut principalment ha de ser 100 per cent vegetal: hortalisses, llegums, cereals i fruites, fruita seca i derivats proteics vegetals com seitan, tempeh i tofu (vegà). Es preveu que al llarg de la setmana en ocasions contingui làctics o ou (vegetarià).

Els vegans (100 per cent vegetal) sempre compliran un criteri cardiosaludable, no ocorrerà el mateix en cas de contenir làctics i/o ous, que dependrà de la quantitat i del tipus de làctics.