Menú de la setmana del 16 al 20 d'abril

Anselm Turmeda

Primer plat
  • Arròs brouós de sípiaPlat cardiosaludable
  • Espaguetis de carabassó amb trempó i pestoPlat cardiosaludablePlat vegetarià
Segon plat
  • Frit bordPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Peix amb salsa Bali amb patata bullidaPlat cardiosaludable
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,50 euros. Menú del dia amb pa, beguda (aigua, vi o gasosa) i cafè. A més, s’ofereixen unes postres casolanes d'elaboració pròpia (pasta de fulls amb fruites, pastís de iogurt, arròs amb llet, púding, natilles, etc.).

Gaspar Melchor de Jovellanos

Primer plat
  • Paella mixta
  • Ensalada de tonyina Plat cardiosaludable
  • Lasanya de verdures Plat cardiosaludablePlat vegetarià
Segon plat
  • Llom a la planxa amb ou fregit i patates fregides
  • Lluç a la planxa amb mongetes verdes, pèsols i patates bullides Plat cardiosaludable
  • Croquetes d’espinacs amb ensaladaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,0 euros. INCLOU: pa, aigua, refresc, cervesa o vi. Altres postres: flam casolà, púding, gelat, etc. Es pot canviar les postres pel cafè. Sempre es pot triar una ensalada a canvi de qualsevol plat; 4,50 euros: 1r plat i beguda; 5,0 euros: 2n plat i beguda.

Guillem Cifre

Primer plat
  • Ensalada de pasta vegetarianaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Mongetes amb copinyesPlat cardiosaludable
Segon plat
  • Pit de pollastre a la planxa amb pebres i ensaladaPlat cardiosaludable
  • Sípia amb sobrassada amb patata bullida
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià
  • GelatPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,50 euros: menú del dia amb pa i aigua. 8,50 euros: menú del dia amb refresc, cervesa o vi. A més, s’ofereixen unes postres casolanes d'elaboració pròpia (pasta de fulls amb fruites, pastís de iogurt, arròs amb llet, púding, natilles, etc.).

Mateu Orfila i Rotger

Primer plat
  • Paella mixtaPlat cardiosaludable
  • Sopa julianaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Ensalada de carxofa i anxovesPlat cardiosaludable
Segon plat
  • Llom a la planxa amb patata al forn
  • Rap al forn amb verduresPlat cardiosaludable
  • Verdures amb fines herbesPlat cardiosaludablePlat vegetarià
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià
  • GelatPlat vegetarià
  • Coca amb crema cremadaPlat vegetarià
  • Iogurt natural amb musliPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,70 euros: 1r plat, 2n plat, postres, vi, gasosa i aigua;  5,60 euros: 1 plat, postres, vi, gasosa i aigua.

Ramon Llull

Primer plat
  • Paella mixta
  • Ensalada de tonyina Plat cardiosaludable
  • Lasanya de verdures Plat cardiosaludablePlat vegetarià
Segon plat
  • Llom a la planxa amb ou fregit i patates fregides
  • Lluç a la planxa amb mongetes verdes, pèsols i patates bullides Plat cardiosaludable
  • Croquetes d’espinacs amb ensaladaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,20 euros. INCLOU: pa, aigua, refresc, cervesa o vi. Altres postres: flam casolà, púding, gelat, etc. Es pot canviar les postres pel cafè. Sempre es pot triar una ensalada a canvi de qualsevol plat; 4,60 euros: 1r plat i beguda; 5,10 euros: 2n plat i beguda.

Cardiosaludable

Plat cardiosaludable

Absència de fregits, embotits grassos, carns vermelles i/o tallades grasses. Els iogurts i la llet han de ser desnatats; els formatges, preferiblement frescs i, en el cas de formatges curats, en petites quantitats.

Ús moderat d'aliments amb alt contingut de sal.

Predominen els aliments d'origen vegetal (hortalisses, llegums, cereals, fruites i fruita seca). En cas d'aliments d'origen animal serà peix, tant blanc com blau, carn blanca, talls magres del porc moderadament i no més de dos ous a la setmana.

Vegetarià

Plat vegetarià

El contingut principalment ha de ser 100 per cent vegetal: hortalisses, llegums, cereals i fruites, fruita seca i derivats proteics vegetals com seitan, tempeh i tofu (vegà). Es preveu que al llarg de la setmana en ocasions contingui làctics o ou (vegetarià).

Els vegans (100 per cent vegetal) sempre compliran un criteri cardiosaludable, no ocorrerà el mateix en cas de contenir làctics i/o ous, que dependrà de la quantitat i del tipus de làctics.