Menú de la setmana del 18 al 22 de juny

Anselm Turmeda

Primer plat
  • Arròs amb aletes de pollastre
  • Tomàtigues farcides de cuscús i cruditésPlat cardiosaludablePlat vegetarià
Segon plat
  • Garró de porc rostit amb patata al forn amb salsa agra
  • Hamburgueses de ciurons amb patata pont i xampinyons a la planxaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,50 euros. Menú del dia amb pa, beguda (aigua, vi o gasosa) i cafè. A més, s’ofereixen unes postres casolanes d'elaboració pròpia (pasta de fulls amb fruites, pastís de iogurt, arròs amb llet, púding, natilles, etc.).

Gaspar Melchor de Jovellanos

Primer plat
  • Paella mixta Plat cardiosaludable
  • Crema de llegumsPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Ensalada CèsarPlat cardiosaludable
Segon plat
  • Llenguado al forn amb verduresPlat cardiosaludable
  • Croquetes de pollastre amb ensaladaPlat cardiosaludable
  • Minestra de verdures gratinadaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,0 euros. INCLOU: pa, aigua, refresc, cervesa o vi. Altres postres: flam casolà, púding, gelat, etc. Es pot canviar les postres pel cafè. Sempre es pot triar una ensalada a canvi de qualsevol plat; 4,50 euros: 1r plat i beguda; 5,0 euros: 2n plat i beguda.

Guillem Cifre

Primer plat
  • Tortel·linis gratinatsPlat cardiosaludable
  • Ensalada d’arròsPlat cardiosaludable
Segon plat
  • Pollastre amb allada amb arròsPlat cardiosaludable
  • Calamar a la planxa amb ensalada i patata bullidaPlat cardiosaludable
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià
  • Macedònia de fruitaPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,50 euros: menú del dia amb pa i aigua. 8,50 euros: menú del dia amb refresc, cervesa o vi. A més, s’ofereixen unes postres casolanes d'elaboració pròpia (pasta de fulls amb fruites, pastís de iogurt, arròs amb llet, púding, natilles, etc.).

Mateu Orfila i Rotger

Primer plat
  • Paella mixtaPlat cardiosaludable
  • PancuitPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Ensalada de cuixetes de cranc arrebossades
Segon plat
  • Llampuga a la planxa amb patata i ceba al fornPlat cardiosaludable
  • Escalopa amb ensalada
  • Espinacs a la cremaPlat vegetarià
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià
  • GelatPlat vegetarià
  • PúdingPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,70 euros: 1r plat, 2n plat, postres, vi, gasosa i aigua;  5,60 euros: 1 plat, postres, vi, gasosa i aigua.

Ramon Llull

Primer plat
  • Paella mixta Plat cardiosaludable
  • Crema de llegumsPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Ensalada CèsarPlat cardiosaludable
Segon plat
  • Llenguado al forn amb verduresPlat cardiosaludable
  • Croquetes de pollastre amb ensaladaPlat cardiosaludable
  • Minestra de verdures gratinadaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,20 euros. INCLOU: pa, aigua, refresc, cervesa o vi. Altres postres: flam casolà, púding, gelat, etc. Es pot canviar les postres pel cafè. Sempre es pot triar una ensalada a canvi de qualsevol plat; 4,60 euros: 1r plat i beguda; 5,10 euros: 2n plat i beguda.

Son Lledó

Primer plat
  • Paella de verduresPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Ensalada de formatge de cabra amb pera i vinagreta de melPlat cardiosaludablePlat vegetarià
Segon plat
  • Escalopines de pollastre cruixents amb ensalada de colPlat cardiosaludable
  • Bacallà a la biscaïna amb patata al fornPlat cardiosaludable
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià
  • Postres casolanesPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,70 euros: 1r plat, 2n plat, pa, aigua, vi, gasosa i postres; 5,60 euros: un plat, pa, aigua, vi, gasosa i postres.

Cardiosaludable

Plat cardiosaludable

Absència de fregits, embotits grassos, carns vermelles i/o tallades grasses. Els iogurts i la llet han de ser desnatats; els formatges, preferiblement frescs i, en el cas de formatges curats, en petites quantitats.

Ús moderat d'aliments amb alt contingut de sal.

Predominen els aliments d'origen vegetal (hortalisses, llegums, cereals, fruites i fruita seca). En cas d'aliments d'origen animal serà peix, tant blanc com blau, carn blanca, talls magres del porc moderadament i no més de dos ous a la setmana.

Vegetarià

Plat vegetarià

El contingut principalment ha de ser 100 per cent vegetal: hortalisses, llegums, cereals i fruites, fruita seca i derivats proteics vegetals com seitan, tempeh i tofu (vegà). Es preveu que al llarg de la setmana en ocasions contingui làctics o ou (vegetarià).

Els vegans (100 per cent vegetal) sempre compliran un criteri cardiosaludable, no ocorrerà el mateix en cas de contenir làctics i/o ous, que dependrà de la quantitat i del tipus de làctics.