V Setmana Saludable i Sostenible 2018

vsssDurant la V Setmana Saludable i Sostenible, que se celebrarà del 12 al 16 de març, tindran lloc a la UIB diferents esdeveniments per a la promoció d’estils de vida saludables i sostenibles dirigits als membres de la comunitat universitària (estudiants, PAS i PDI) i a tota la societat en general.

Aquesta Setmana l’organitza l’Oficina d’Universitat Saludable i Sostenible del Vicerectorat de Campus, Cooperació i Universitat Saludable, dins el projecte Campus Saludable i Sostenible.

Fes una ullada a les diferents activitats que et proposam per a aquesta setmana!

A més, participa al sorteig d’una bicicleta plegable per haver assistit a les activitats de la Setmana Saludable i Sostenible

7-23 h. Accés gratuït a totes les instal·lacions esportives de CampusEsportDe dilluns a diumenge. A més, consulta el programa d’activitats que es faran a l’aire lliure.

9-10h. Gaudeix d'un berenar saludable a càrrec d'Agromart i Quely. A les consergeries dels edificis de la UIB. De dilluns a dimecres.

qu

9-12h. Lots de berenar saludable a totes les cafeteries del campus. Preu: 3 euros. De dilluns a dijous.

Donació de sang. Fundació Banc de Sang i Teixits de les Illes Balears. Consulta al calendari on s'ubicarà cada dia el bus de donació.  #UIBRepte500

Exposició: Salut i cooperació universitària al desenvolupament. Al hall de l’edifici Mateu Orfila i Rotger.