Setmana saludable 2016

Durant la III Setmana Saludable a la UIB es varen realitzar activitats de promoció d’estils de vida saludables entre els membres de la comunitat universitària (estudiants, PAS i PDI). Aquesta setmana l’organitza l’Oficina d’Universitat Saludable i Sostenible del Vicerectorat de Campus, Cooperació i Universitat Saludable, dins la línia estratègica de Campus Saludable.

Horari Activitat
7-23 hores

Accés gratuït a totes les instal·lacions esportives de CampusEsportAccés a piscina climatitzada, sala de fitness i totes les  activitats dirigides. Consulta-les

I si vols realitzar les activitats dirigides a l’aire lliure, vine a provar-les a la pista de tennis de CampusEsport:

• 10.15 Pilates
  • 11.15 Ioga
  • 12.15 Càrdio-box
  • 14.15 GAC
  • 15.15 Zumba
9-13 hores Avalua la teva condició física, a càrrec dels alumnes del grau de Primària (menció Educació Física). Es valoraran paràmetres antropomètrics com el pes i l’alçada, paràmetres de salut com la tensió arterial, i finalment es faran una sèrie de proves físiques de força, flexibilitat, resistència, etc. Obtindràs a l'instant l'informe amb els resultats! Al hall de l'edifici Guillem Cifre de Colonya.
10 hores

Berenar saludable a càrrec d’Agromart i Quely. A les consergeries dels   edificis de la UIB.

10-13 hores

Taula d’activitats «El motor de la teva vida», a  càrrec de Sexconsulta de Palmajove. Aporta a un mural conjunt els «ingredients» (situacions, persones, objectius...) que et suposen una font de motivació personal, i du-te’n un detallet. Al hall de la biblioteca de l’edifici Guillem Cifre de Colonya.

11.15-13.30 hores

Còctel saludable a càrrec de l’Escola d’Hoteleria de les Illes Balears. Tasta els còctels multivitamínics de poma, cogombre i pastanaga, i de fonoll, pera i taronja. A la cafeteria de l’edifici Arxiduc Lluís Salvador (EHIB).

• Preu: 0,90 euros
11.30 hores

Taller d'iniciació a la marxa nòrdica, a càrrec de  Mar Gaviño (monitora de Nordic Walking Palma). Et  donarem unes nocions bàsiques per practicar-ne i et deixarem uns bastons per posar en pràctica el que hagis après. A la S1 (sortida 1, del G. M. de Jovellanos) del Circuit UIB.

13-14 hores

Curs de mecànica bàsica de bicicletes, a càrrec de Decathlon Son Moix. Aprèn a reparar la  bicicleta. A l’exterior de l’entrada principal de l’edifici Mateu Orfila i Rotger.

• Inscripcions limitades al formulari. Entre els inscrits se sortejarà una bicicleta plegable.
Migdia

Plats mediterranis al campus. Els restaurants del  campus oferiran menús de dieta mediterrània. El menú estarà compost per: primer i segon plat, postres, pa i beguda amb opció de copa de vi negre. Pots consultar els plats a <ousis.uib.cat> i a l'Agenda de la UIB. Hi participen els restaurants dels edificis Anselm Turmeda, Gaspar Melchor de Jovellanos, de les instal·lacions esportives, Guillem Cifre de Colonya, Mateu Orfila i Rotger, Ramon Llull i Son Lledó.

DO Oli de Mallorca a les cafeteries de la UIB.

16-17.30 hores

Xerrada taller «Begudes i ingestes de recuperació en esports de força/potència», a càrrec de Leticia Lozano, professora associada del Departament d'Infermeria i Fisioteràpia, i dietista nutricionista de l'Hospital Quirónsalud Palmaplanas. S’explicaran les necessitats nutricionals en aquest tipus d’exercici físic, com també us donarem idees de les famoses begudes i ingestes recuperadores després d'exercicis de força. A l’aula SAL02b de l'edifici Antoni Maria Alcover i Sureda.