IV Setmana Saludable 2017

Durant la IV Setmana Saludable a la UIB es realitzaran activitats de promoció d’estils de vida saludables dirigides als membres de la comunitat universitària (estudiants, PAS i PDI) i a tota la societat en general. Aquesta setmana l’organitza l’Oficina d’Universitat Saludable i Sostenible del Vicerectorat de Campus, Cooperació i Universitat Saludable, dins el projecte Campus Saludable.

Horari Activitat
7-23 hores

Accés gratuït a totes les instal·lacions esportives de CampusEsportAccés a piscina climatitzada, sala de fitness i totes les  activitats dirigides. Consulta-les

9-13 hores Avalua la teva condició física, a càrrec dels alumnes del grau de Primària (menció Educació Física). Es valoraran paràmetres antropomètrics com el pes i l’alçada, paràmetres de salut com la tensió arterial, i finalment es faran una sèrie de proves físiques de força, flexibilitat, resistència, etc. Obtindràs a l'instant l'informe amb els resultats! Al hall de l'edifici Guillem Cifre de Colonya.
9-10 hores

Berenar saludable a càrrec d’Agromart i Quely. A les consergeries dels   edificis de la UIB.

10-19 hores Donació de sang, a càrrec de la Fundació Banc de Sang i Teixits de les Illes   Balears. Dona sang, dona vida! Al bus ubicat a l’exterior de l’edifici Guillem Cifre de Colonya.

10.30-13.30 hores Taula informativa de Sexconsulta, a càrrec de Sexconsulta de Palmajove. Informa’t del servei de Sexconsulta i du-te’n un detallet. Al hall de l’edifici Gaspar Melchor de Jovellanos.
Migdia

Plats mediterranis al campus. Els restaurants del  campus oferiran menús de dieta mediterrània. El menú estarà compost per: primer i segon plat, postres, pa i beguda amb opció de copa de vi negre, tot trempat amb oli de la DO Oli de Mallorca. Pots consultar els plats a <ousis.uib.cat> i a l'Agenda de la UIB. Hi participen els restaurants dels edificis Anselm Turmeda, Gaspar Melchor de Jovellanos, de les instal·lacions esportives, Guillem Cifre de Colonya, Mateu Orfila i Rotger, Ramon Llull i Son Lledó.

17-20 hores

Taller «Aprèn a fer el teu propi pa», a càrrec de Peio Zalba, de  Panenostro Eco, i Leticia Lozano, professora associada del Departament d'Infermeria i Fisioteràpia, i dietista nutricionista de l'Hospital Quirónsalud Palmaplanas. Es prepararà pa elaborat amb farines autòctones, es parlarà de les seves característiques i pro pietats i posteriorment es degustarà amb l’oli de DO Oli de Mallorca. A l’Aula  Mestre Tomeu Esteva de l'edifici Arxiduc Lluís Salvador (EHIB).

• Gratuït.
  • Inscripcions limitades al formulari.

Documents relacionats