V Setmana Saludable i Sostenible 2018

vsssDurant la V Setmana Saludable i Sostenible, que se celebrarà del 12 al 16 de març, tindran lloc a la UIB diferents esdeveniments per a la promoció d’estils de vida saludables i sostenibles dirigits als membres de la comunitat universitària (estudiants, PAS i PDI) i a tota la societat en general.

Aquesta Setmana l’organitza l’Oficina d’Universitat Saludable i Sostenible del Vicerectorat de Campus, Cooperació i Universitat Saludable, dins el projecte Campus Saludable i Sostenible.

Fes una ullada a les diferents activitats que et proposam per a aquesta setmana!

A més, participa al sorteig d’una bicicleta plegable per haver assistit a les activitats de la Setmana Saludable i Sostenible

Al matí

9-13 h. Avalua la teva condició física. A càrrec de l'alumnat del grau d'Educació Primària (menció d'Educació Física). Es valoraran paràmetres antropomètrics com el pes i l’alçada, paràmetres de salut com la tensió arterial, i finalment es faran una sèrie de proves físiques de força, flexibilitat, resistència, etc. Obtindràs a l'instant l'informe amb els resultats! Al hall de l'edifici Mateu Orfila i Rotger.

10-14 h. Taules informatives al caminal de l'Illa d'en Colom (a la zona de vianants).

• Fundació Banc de Sang i Teixits de les Illes Balears. Sensibilització sobre les donacions de sang. Avui el bus de donació estarà ubicat a l’edifici Gaspar Melchor de Jovellanos, i també podràs donar sang a la sala d’actes d’aquest edifici de 10 a 19 hores. A la Seu universitària d’Eivissa trobaràs el bus de donació de sang a l’antic edifici de la Comandància, de 10 a 14 hores. #UIBRepte500

• Oficina de Cooperació al Desenvolupament i Solidaritat (OCDS). Promoció dels programes de cooperació al desenvolupament i de voluntariat.

• Oficina d’Universitat Saludable i Sostenible (OUSIS). Sensibilització sobre estils de vida saludables i sostenibles.
  • Decathlon. Mostra de bicicletes urbanes i bicicletes elèctriques.

• Fundació Deixalles. Demostració de calculadora en línia sobre les emissions de COque s’estalvien reutilitzant.

• Espais Joves. Material sobre les activitats que s'ofereixen als casals de joves.

A l'horabaixa

17.30-18.30 h. Taller de prevenció del debilitament del sòl pelvià, a càrrec d’Elisa Bosch. Laboratori 5 de l’edifici Beatriu de Pinós. Gratuït. Inscripcions limitades. Formulari d'inscripció.

17.30-19.30 h. Taller d’iniciació al mindfulness dirigit a l'alumnat, a càrrec de Gloria García de la Banda. Desenvolupa l’atenció plena en una sessió experiencial. Aula multiusos de l'edifici cientificotècnic. Gratuït. Inscripcions limitades. Formulari d'inscripció.