IV Setmana Saludable 2017

Durant la IV Setmana Saludable a la UIB es realitzaran activitats de promoció d’estils de vida saludables dirigides als membres de la comunitat universitària (estudiants, PAS i PDI) i a tota la societat en general. Aquesta setmana l’organitza l’Oficina d’Universitat Saludable i Sostenible del Vicerectorat de Campus, Cooperació i Universitat Saludable, dins el projecte Campus Saludable.

Horari Activitat
7-23 hores

Accés gratuït a totes les instal·lacions esportives de CampusEsportAccés a piscina climatitzada, sala de fitness i totes les  activitats dirigides. Consulta-les.

9-14 hores Prova un cotxe elèctric, a càrrec de Renault Llucmajor. Prova un ZOE i mou-t’hi pel campus. Al punt de càrrega  de l'edifici Guillem Cifre de Colonya.
9-14 hores Prova una bici i una moto elèctrica urbana, a càrrec d’Urban Drivestyle. Prova  una bici i una moto elèctrica urbana i mou-t’hi pel campus. A la zona de vianants, a l’exterior de l’entrada principal de l’edifici Mateu Orfila i Rotger.
9-13 hores Avalua la teva condició física, a càrrec dels alumnes del grau de Primària (menció Educació Física). Es valoraran paràmetres antropomètrics com el pes i l’alçada, paràmetres de salut com la tensió arterial, i finalment es faran una sèrie de proves físiques de força, flexibilitat, resistència, etc. Obtindràs a l'instant l'informe amb els resultats! Al hall de l'edifici Gaspar Melchor de Jovellanos.
9-10 hores

Berenar saludable a càrrec d’Agromart i Quely. A les consergeries dels   edificis de la UIB.

10-15 hores Proves ràpides de VIH, a càrrec de l’Associació de Lluita Antisida, amb la col·laboració de la Conselleria de Salut. ALAS realitzarà proves ràpides de  detecció de VI H. Es repartiran lots de preservatius entre tots els participants. Als laboratoris AA05, AA09 i AA12 de l’edifici Ramon Llull.
10-19 hores Donació de sang, a càrrec de la Fundació Banc de Sang i Teixits de les Illes Balears. Dona sang, dona vida!  Al bus ubicat a l’exterior de l’edifici Gaspar Melchor de Jovellanos.

12-14 hores

Ponències i taula rodona sobre el cotxe elèctric. A la Sala de Graus del bloc A de l’edifici Gaspar Melchor de Jovellanos.

12 h. Ponència; «Experiències amb el meu cotxe elèctric», a càrrec d’Irene Nadal Gómez, professora titular d'universitat de la UIB.

12.20 h. Ponència «El cotxe elèctric: com funciona i com es pot treure-li el màxim partit», a càrrec d’Óscar Lordén González, delegat comercial de vendes de Renault España Comercial.

12.40 h. Ponència: «Bici elèctrica urbana, l’experiència d’Urban Drivestyle», a càrrec de Thor Schoof, Urban Drivestyle.

13 h. Taula rodona i debat «El cotxe elèctric: una mirada propera, vist un any després».

Migdia

Plats mediterranis al campus. Els restaurants del  campus oferiran menús de dieta mediterrània. El menú estarà compost per: primer i segon plat, postres, pa i beguda amb opció de copa de vi negre, tot trempat amb oli de la DO Oli de Mallorca. Pots consultar els plats a <ousis.uib.cat> i a l'Agenda de la UIB. Hi participen els restaurants dels edificis Anselm Turmeda, Gaspar Melchor de Jovellanos, de les instal·lacions esportives, Guillem Cifre de Colonya, Mateu Orfila i Rotger, Ramon Llull i Son Lledó.

17-20 hores Final TaperXef UIB.Els sis finalistes del concurs realitzaran les seves receptes  davant el jurat, que decidirà qui són els tres guanyadors. Escuinarà amb oli de la DO Oli de Mallorca. A l’Aula Mestre Tomeu Esteva de l'edifici Arxiduc Lluís Salvador (EHIB).

Documents relacionats