V Setmana Saludable i Sostenible 2018

vsssDurant la V Setmana Saludable i Sostenible, que se celebrarà del 12 al 16 de març, tindran lloc a la UIB diferents esdeveniments per a la promoció d’estils de vida saludables i sostenibles dirigits als membres de la comunitat universitària (estudiants, PAS i PDI) i a tota la societat en general.

Aquesta Setmana l’organitza l’Oficina d’Universitat Saludable i Sostenible del Vicerectorat de Campus, Cooperació i Universitat Saludable, dins el projecte Campus Saludable i Sostenible.

Fes una ullada a les diferents activitats que et proposam per a aquesta setmana!

A més, participa al sorteig d’una bicicleta plegable per haver assistit a les activitats de la Setmana Saludable i Sostenible

Al matí

9-13 h. Avalua la teva condició física. A càrrec de l'alumnat del grau d'Educació Primària (menció d'Educació Física). Es valoraran paràmetres antropomètrics com el pes i l’alçada, paràmetres de salut com la tensió arterial, i finalment es faran una sèrie de proves físiques de força, flexibilitat, resistència, etc. Obtindràs a l'instant l'informe amb els resultats! Al hall de l’edifici Gaspar Melchor de Jovellanos.

10-14 h. Prova un cotxe elèctric i mou-t’hi pel campus, a càrrec de Renault. Al punt de càrrega de l'edifici Guillem Cifre de Colonya.

12-13h. Taller de risoteràpia, a càrrec d’Atenzia. Descobreix la importància de riure com a tractament per millorar la qualitat de vida de les persones. A l’àrea del rellotge de sol. Gratuït. Inscripcions limitades. Formulari d'inscripció.

Sessions de total training, graons i llatí a les 12.15, 13.15 i 14.15 hores  respectivament, a càrrec de CampusEsport a la pista de tennis de les instal·lacions esportives. Gratuïtes.

10-14 h. Taules informatives al caminal de l’Illa d’en Colom (a la zona de vianants).

• Fundació Banc de Sang i Teixits de les Illes Balears. Sensibilització sobre les donacions de sang. Avui el bus de donació estarà ubicat a l’edifici Guillem Cifre de Colonya, i també podràs donar sang a la sala d’actes d’aquest edifici de 10 a 19 hores. A la Seu universitària de Menorca trobaràs el bus de donació de sang a Can Salort (Alaior), de 10 a 14 hores. #UIBRepte500

• Oficina de Cooperació al Desenvolupament i Solidaritat (OCDS). Promoció dels programes de cooperació al desenvolupament i de voluntariat.

• Facultat d’Infermeria i Fisioteràpia i Oficina d’Universitat Saludable i Sostenible (OUSIS). Sensibilització sobre estils de vida saludables i sostenibles.

• Associació Espanyola contra el Càncer (AECC). Mesuraments de melanina i sensibilització sobre la protecció solar.

• Energy Control. Dinàmica sobre begudes energètiques i prevenció dels riscs associats al consum de substàncies.

• Associació Balear d’infermeria de teràpies naturals (ABITENA). Dinàmica i difusió sobre teràpies cos-ment.

• Prova un vehicle elèctric i mou-t’hi pel campus.

A l'horabaixa

19-21 h. Taller d'iniciació al mindfulness dirigit al PAS i PDI, a càrrec d’Yvonne Biasini. Desenvolupa l’atenció plena en una sessió experiencial. A l’aula multiusos de l'edifici cientificotècnic. Gratuït. Inscripcions limitades.
Formulari d'inscripció.