IV Setmana Saludable 2017

Durant la IV Setmana Saludable a la UIB es varen realitzar activitats de promoció d’estils de vida saludables dirigides als membres de la comunitat universitària (estudiants, PAS i PDI) i a tota la societat en general. Aquesta Setmana l’organitza l’Oficina d’Universitat Saludable i Sostenible del Vicerectorat de Campus, Cooperació i Universitat Saludable, dins el projecte Campus Saludable.

Horari Activitat
7-23 hores

Accés gratuït a totes les instal·lacions esportives de CampusEsportAccés a piscina climatitzada, sala de fitness i totes les  activitats dirigides. Consulta-les

9-13 hores Avalua la teva condició física, a càrrec dels alumnes del grau de Primària (menció Educació Física). Es valoraran paràmetres antropomètrics com el pes i l’alçada, paràmetres de salut com la tensió arterial, i finalment es faran una sèrie de proves físiques de força, flexibilitat, resistència, etc. Obtindràs a l'instant l'informe amb els resultats! Al hall de l'edifici Anselm Turmeda.
9-10 hores

Berenar saludable a càrrec d’Agromart i Quely. A les consergeries dels   edificis de la UIB.

10-14 hores Taller sobre el «preservatiu femení» i altres materials preventius, a  càrrec de Metges del Món. S'oferiran materials preventius, com preservatius masculins, femenins, barreres de làtex i altres, i s'explicarà en el mateix moment com s'han d'utilitzar. Aprofita i, a més, coneix millor els seus projectes. Al hall de l'edifici Guillem Cifre de Colonya.
10-15 hores

Proves ràpides de VIH, a càrrec de l’Associació de Lluita Antisida, amb la  col·laboració de la Conselleria de Salut.  ALAS realitzarà proves ràpides de detecció de VIH. Es repartiran lots de preservatius entre tots els participants.

Als laboratoris AA05, AA09 i AA12 de l’edifici Ramon Llull.

10-19 hores Donació de sang, a càrrec de la Fundació Banc de Sang i Teixits de les Illes Balears. Dona sang, dona vida!  Al bus ubicat a l’exterior de l’edifici Ramon Llull.
10.30-13.30 hores

Taula informativa de Sexconsulta, a càrrec de Sexconsulta de Palmajove. Informa’t del servei de Sexconsulta i du-te’n un detallet. Al hall de l’edifici Mateu Orfila i Rotger.

Migdia

Plats mediterranis al campus. Els restaurants del  campus oferiran menús de dieta mediterrània. El menú estarà compost per: primer i segon plat, postres, pa i beguda amb opció de copa de vi negre, tot trempat amb oli de la DO Oli de Mallorca. Pots consultar els plats a <ousis.uib.cat> i a l'Agenda de la UIB. Hi participen els restaurants dels edificis Anselm Turmeda, Gaspar Melchor de Jovellanos, de les instal·lacions esportives, Guillem Cifre de Colonya, Mateu Orfila i Rotger, Ramon Llull i Son Lledó.

16-17.30 hores

Taller «Cafè: un producte saludable i sostenible?», a càrrec de Lavazza i Pere Tauler, professor del  Departament de Biologia Fonamental i Ciències de la Salut. Es parlarà dels seus efectes beneficiosos, es desmuntaran mites, es tractarà el procés de producció i infusió relacionant-lo amb sostenibilitat, per acabar amb el tast de diferents cafès. A l’aula 1 de l’edifici Mateu Orfila i Rotger.

• Gratuït.
  • Inscripcions limitades al formulari.
17.30-19.30 hores

Taller de cuina d'infants i per a infants, a càrrec de l’Escola d’Hoteleria de les Illes Balears. Els infants i acompanyants podran experimentar i interactuar amb diferents productes. Adreçat a infants de 7 a 12 anys. Es cuinarà amb oli de la DO Oli de Mallorca. A l’Aula Mestre Tomeu Esteva de l'edifici Arxiduc Lluís Salvador

(EHIB).

• Preu per als infants: 15 euros. Acompanyants adults: gratuït.
  • Inscripcions limitades a l’adreça <cati.borras@uib.es> i als telèfons: 971 17 23 75 / 971 17 26 26.

Documents relacionats