V Setmana Saludable i Sostenible 2018

vsssDurant la V Setmana Saludable i Sostenible, que se celebrarà del 12 al 16 de març, tindran lloc a la UIB diferents esdeveniments per a la promoció d’estils de vida saludables i sostenibles dirigits als membres de la comunitat universitària (estudiants, PAS i PDI) i a tota la societat en general.

Aquesta Setmana l’organitza l’Oficina d’Universitat Saludable i Sostenible del Vicerectorat de Campus, Cooperació i Universitat Saludable, dins el projecte Campus Saludable i Sostenible.

Fes una ullada a les diferents activitats que et proposam per a aquesta setmana!

A més, participa al sorteig d’una bicicleta plegable per haver assistit a les activitats de la Setmana Saludable i Sostenible

Sessions de GAC i llatí a les 12.15 i 14.15 hores respectivament, a càrrec de CampusEsport, a la pista de tennis de les instal·lacions esportives. Gratuïtes.

Fundació Banc de Sang i Teixits de les Illes Balears. Avui el bus de donació estarà ubicat a l’Escola d’Hoteleria i prop de l’edifici Sa Riera, a la plaça del Tub, de 10 a 15 hores. #UIBRepte500