IV Setmana Saludable 2017

Durant la IV Setmana Saludable a la UIB es realitzaran activitats de promoció d’estils de vida saludables dirigides als membres de la comunitat universitària (estudiants, PAS i PDI) i a tota la societat en general. Aquesta setmana l’organitza l’Oficina d’Universitat Saludable i Sostenible del Vicerectorat de Campus, Cooperació i Universitat Saludable, dins el projecte Campus Saludable.

Horari Activitat
7-23 hores

Accés gratuït a totes les instal·lacions esportives de CampusEsportAccés a piscina climatitzada, sala de fitness i totes les  activitats dirigides. Consulta-les.

9-13 hores Avalua la teva condició física, a càrrec dels alumnes del grau de Primària (menció Educació Física). Es valoraran paràmetres antropomètrics com el pes i l’alçada, paràmetres de salut com la tensió arterial, i finalment es faran una sèrie de proves físiques de força, flexibilitat, resistència, etc. Obtindràs a l'instant l'informe amb els resultats! Al hall de l'edifici Ramon Llull.
10-14 hores Donació de sang, a càrrec de la Fundació Banc de Sang i Teixits de les Illes Balears. Dona sang, dona vida! Al  bus ubicat a l’exterior de l’edifici Arxiduc Lluís Salvador-EHIB.
Migdia

Plats mediterranis al campus. Els restaurants del  campus oferiran menús de dieta mediterrània. El menú estarà compost per: primer i segon plat, postres, pa i beguda amb opció de copa de vi negre, tot trempat amb oli de la DO Oli de Mallorca. Pots consultar els plats a <ousis.uib.cat> i a l'Agenda de la UIB. Hi participen els restaurants dels edificis Anselm Turmeda, Gaspar Melchor de Jovellanos, de les instal·lacions esportives, Guillem Cifre de Colonya, Mateu Orfila i Rotger, Ramon Llull i Son Lledó.

Documents relacionats