Taller d'iniciació a la pràctica de l'atenció plena o mindfulness

Coneixes els beneficis de la pràctica de l’atenció plena o mindfulness?

Us informam que el «Taller d'iniciació a la pràctica de l'atenció plena o mindfulness» que es durà a terme el proper dimecres, dia 25 d’abril, està complet.

Aquesta activitat ha tingut molt bona acollida entre la comunitat universitària i el públic en general. És per això que, des de l’Oficina d’Universitat Saludable i Sostenible, conscients que aquesta pràctica té molta demanda i conscients dels beneficis que comporta, volem oferir-vos la possibilitat de realitzar el mateix taller en una de les dates següents:

•  El dimecres 2 de maig de 16 a 19 hores
  •  El dimecres 9 de maig de 16 a 19 hores

Tenim una llista de persones interessades que es varen inscriure al primer taller i, per tant, l’admissió als nous tallers es farà per ordre partint d’aquesta llista. A més, necessitam que, per correu electrònic, ens confirmeu que us interessa participar-hi i que ens indiqueu el dia que triau: 2 de maig o 9 de maig.

Data: el dimecres 25 d'abril de 2018

Horari: 16 a 19 hores

Lloc: aula multiusos de l’edifici cientificotècnic

Activitat gratuïta. Places limitades.

Adreçat a: tota la comunitat universitària i a la població en general. Tindran preferència les persones vinculades a la UIB.

Podeu fer la inscripció al curs mitjançant aquest formulari.

Són moltes les investigacions que han demostrat els beneficis de la pràctica regular de mindfulness, com: disminuir els nivells d’estrès i ansietat, aprendre a regular les emocions, prevenir la depressió, adaptació a malalties cròniques, així com un augment de la percepció del benestar general. És per això que el practiquen tant persones que tenen algun patiment com persones que volen augmentar el seu benestar.

Aquest és un taller d’iniciació al mindfulness on se n’oferirà una pinzellada teòrica i es treballarà, en grup, l’entrenament de la consciència plena mitjançant les pràctiques bàsiques de:

• Atenció plena a la respiració
  • Body-scan o escàner corporal
  • Atenció plena amb els sentits
  • Atenció als pensaments.

Es recomana portar estoreta i coixí de meditació.

Imparteix el curs: Blanca Aguayo Siquier, psicòloga del Servei Universitari d’Atenció Psicològica (SUAP) i del Centre Balanç.