Concurs #mésquealcohol

Participa-hi per Twitter o per correu electrònic amb una fotografia que mostri alternatives a beure alcohol.

Amb motiu del Dia sense Alcohol, des del Projecte de prevenció en addiccions a l'entorn universitari, el Pla d’Addiccions i Drogodependències de la Conselleria de Salut de les Illes Balears, juntament amb l’Oficina d’Universitat Saludable i Sostenible de la UIB, convoca un concurs de fotografia amb l’objectiu de recollir, a través d’imatges, missatges preventius dirigits a la població universitària en relació amb les alternatives saludables al consum d’alcohol en l’àmbit festiu. És possible sortir de festa i que les begudes alcohòliques no siguin el centre d’atenció.

Actualment, el més important a les festes és beure alcohol i fer copes. Pensam que sortir de festa és més que engatar-se, ja que la música, la possibilitat d’establir noves relacions socials, mantenir tradicions populars, compartir experiències amb els amics i amigues i conèixer nous espais lúdics, entre altres, poden ser activitats que es facin durant una festa.

Aprofitant aquest dia, el dilluns 16 de novembre hi haurà taules informatives sobre l’alcohol a l'exterior de la cafeteria de l’edifici Guillem Cifre de Colonya, i a l’entrada de l’edifici Mateu Orfila i Rotger, de 10 a 12 hores. No deixeu de passar!

Consulta les bases del concurs a l’arxiu adjunt.

Més informació a:

- Pla d’addiccions i drogodependències de les Illes Balears, tel.: 971 17 66 65

- Oficina d'Universitat Saludable i Sostenible de la UIB, tel.: 971 17 25 87.

Imatges guanyadores del concurs

Primer premi:

Poques sensacions són comparables a viure i gaudir les festes a través de notes i melodies conegudes que connecten les persones de manera especial. Més bona música i menys alcohol!

Segon premi:

¿Necesidad de divertirse? 100%

No importa el sitio donde estés, ni tampoco el dinero. Di sí a la diversión sin drogas, porque son MOMENTOS QUE RECUERDAS SIEMPRE. Di sí a la LOCURA SIN RIESGOS.

Tercer premi:

«Vive sin barreras, no dependas del alcohol»
Se trata de vivir el momento sin depender del consumo de una droga como el alcohol (barrera), que no deja que vivamos la vida de manera totalmente consciente y la disfrutemos al natural (playa/océano pacífico).

Les persones autores de les fotos rebran els premis dia 10 de desembre a les 12.30 hores a Son Lledó, en un acte públic.

Documents relacionats

Data de l'esdeveniment: 16/11/2015