Coneix el nou programa d'alimentació de l'OUSIS Practica l'Alimentació S4

Participa a l'experiència S4

Si ets estudiant i creus que ets capaç d’adoptar durant quatre setmanes una dieta equilibrada, reduïda en carn i rica en gustosos plats vegetals, apunta’t abans del  dia 21 de febrer de 2019 al programa Practica l’Alimentació S4 (saborosa, més saludable, més sostenible i més solidària) i, si aconsegueixes arribar al final de l’experiència, entraràs en el sorteig d’una bicicleta plegable i un lot d’aliments ecològics d’origen vegetal.

Inscripció

La setmana del 25 de febrer et convocarem per correu electrònic a una reunió per informar-te de tot el procés.

Si tens qualsevol dubte, pots escriure a l’Oficina d’Universitat Saludable i Sostenible: <vr.universitatsaludable@uib.es>, o bé telefonar als números: 971 25 99 28 / 971 25 99 19.

Data de publicació: 08/02/2019