Conferència «Mitos alimentarios en medios de comunicación»

A càrrec d'Aitor Sánchez García dietista-nutricionista, tecnòleg d'aliments

Lloc: sala d'actes de l'edifici Guillem Cifre de Colonya

Aquesta activitat s’emmarca en el projecte Campus Saludable i Sostenible del Vicerectorat de Campus, Cooperació i Universitat Saludable, amb la col·laboració del Vicerectorat de Projecció Cultural, Universitat Oberta i Seus Universitàries.

Activitat gratuïta

Divendres, dia 3 de maig, a les 13 hores, Aitor Sánchez revisarà alguns dels mites i errors d'enfocament sobre nutrició que encara ara expliquen alguns estudis universitaris. La nutrició és una ciència molt jove i que no sempre ha estat divulgada per dietistes nutricionistes, la qual cosa ha provocat que alguns enfocaments siguin erronis i que s'hagin transmès informacions amb poca evidència científica, tant en programes de salut pública com en la pràctica habitual de professionals sanitaris.

Conferència presentada pel doctor Antoni Aguiló, vicerector de Campus, Cooperació i Universitat Saludable.

Inscripcions limitades aquí.

Data de l'esdeveniment: 03/05/2019