Dia Mundial contra el Càncer

4 de febrer de 2019

Segons l'Associació Espanyola contra el Càncer, a Espanya, una de cada tres dones i un de cada dos homes desenvoluparan càncer, malaltia que esdevé la primera causa de mort en homes i la segona en dones. Aquest és, per tant, un problema de salut que requereix una resposta d'entitats, associacions i organitzacions públiques i privades.
Des de l'AECC es treballa diàriament educant en salut i acompanyant les persones malaltes i els familiars, a més de finançar projectes d'investigació.
Des de la Universitat de les Illes Balears, reconeixem la tasca de l'AECC i hi donam suport treballant de forma conjunta per promoure un estil de vida saludable entre la comunitat universitària que afavoreixi la prevenció.
Per això, des de la UIB ens adherim al manifest de l'AECC-Balears el 4 de febrer, Dia Mundial contra el Càncer, i subratllam les actuacions que s'hi proposen.

Data de publicació: Wed Jan 30 10:56:00 CET 2019