Segona edició del Repte dels 500

A la UIB, junts, millor

El Vicerectorat de Campus, Cooperació i Universitat Saludable posa en marxa la segona edició del Repte dels 500, que es desenvoluparà durant la VI Setmana Saludable i Sostenible de la UIB, del 18 al 22 de març. El repte és obtenir 100 donacions cada dia en una acció conjunta al campus de Palma, a la Facultat de Medicina de l'Hospital Son Espases i a les seus universitàries de Menorca i d'Eivissa i Formentera, i hi pot participar l'alumnat, el PAS i el PDI. El Repte dels 500 forma part del projecte de Campus Saludable i compta amb la col·laboració de la Fundació Banc de Sang de les Illes Balears.
Diàriament sabrem el nombre de donacions aconseguides a través dels televisors que hi ha instal·lats als edificis del campus i les xarxes socials.

La presentació de la campanya serà el dilluns 18 de març, a les 10 hores, a la zona comercial, devora la llibreria.
Participa en la segona edició del Repte dels 500, perquè, a la UIB, junts, millor.

Dates i horaris de la setmana de donació de sang

Data de publicació: Wed Mar 13 11:33:00 CET 2019