Microespais esportius

Activitat física a l’aire lliure i d’accés obert

MicroEspais Esportius

Què són?

Espais per fer esport en el temps lliure!

Has vist que disposam d’espais a l’aire lliure i d’instal·lacions esportives al voltant del campus de la UIB?

• Taules de ping-pong
  • Porteria de futbet
  • Xarxa de voleibol
  • Circuit de cros i altres espaisXarxa

Taula

Posam a la vostra disposició el programa de microespais esportius, inclòs en el projecte de Campus Saludable i Sostenible, en el qual es pretén que s’aprofitin els espais oberts del campus i el temps lliure dels i de les estudiants.

On?

Passa una estona divertida amb els companys i practica activitat física. Tens a la teva disposició el material següent:

• A l’edifici Gaspar Melchor de Jovellanos: pilota de voleibol, futbol i rugbi, pales i pilotes de tennis de taula i un disc volador.Localització
  • A l’edifici Beatriu de Pinós: pilota de voleibol, futbol i rugbi, xarxa de bàdminton, pales i volants de bàdminton, pales i pilotes de tennis de taula i un disc volador.b.Localització
  • A l’edifici Ramon Llull: pilota de voleibol, futbol i rugbi, pales i pilotes de tennis de taula i un disc volador.R.LlullLocalització

Com?

Amb el teu carnet universitari com a fiança, pots anar a qualsevol de les consergeries esmentades i emprar el material esportiu que el Vicerectorat de Campus, Cooperació i Universitat Saludable posa a la teva disposició.

I recorda que has d’emplenar el full amb l’enquesta de satisfacció!