Menú de la setmana del 18 al 22 de març

Anselm Turmeda

Primer plat
  • Greixera d’ousPlat cardiosaludable
  • Ensalada de pastaPlat cardiosaludable
Segon plat
  • Pollastre rostit amb patata al forn
  • Bròquil gratinat amb patata bullidaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Iogurt naturalPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,70 euros. Menú del dia amb pa, beguda (aigua, vi o gasosa) i cafè. A més, s’ofereixen unes postres casolanes d'elaboració pròpia (pasta de fulls amb fruites, pastís de iogurt, arròs amb llet, púding, natilles, etc.). 6,35 euros: mig menú; 5,50 euros: 1r o 2n plat del menú i aigua

Gaspar Melchor de Jovellanos

Primer plat
  • Macarrons a la carbonara
  • Crema de xampinyonsPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Estofat de pollastre
Segon plat
  • Pilotes amb salsa de tomàtiga
  • Bacallà amb allioli al forn i patata panadera
  • Croquetes d’espinacs amb ensaladaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Iogurt naturalPlat vegetarià
  • Fruita secaPlat cardiosaludablePlat vegetarià

Preus i condicions: 7,50 euros. INCLOU: pa, aigua, refresc, cervesa o vi. Altres postres: flam casolà, púding, gelat, etc. Es pot canviar les postres pel cafè. Sempre es pot triar una ensalada a canvi de qualsevol plat; 5,40 euros: 1r plat i beguda; 5,40 euros: 2n plat i beguda.

Guillem Cifre

Primer plat
  • Crema de verduresPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Ensalada mixtaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
Segon plat
  • Llom de porc amb rocafort amb verdura i arròs
  • Lluç a la planxa amb ensalada i patata bullidaPlat cardiosaludable
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Iogurt naturalPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,70 euros: menú del dia amb pa i aigua. 8,50 euros: menú del dia amb refresc, cervesa o vi. A més, s’ofereixen unes postres casolanes d'elaboració pròpia (pasta de fulls amb fruites, pastís de iogurt, arròs amb llet, púding, natilles, etc.). 5,10 euros: mig menú

Mateu Orfila i Rotger

Primer plat
  • Fideus secs amb sípia.
  • Ensalada amb formatge rocafort i nous.Plat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Crema de carabassa.Plat cardiosaludablePlat vegetarià
Segon plat
  • Filet de gallineta al forn amb ceba i tomàtiga.Plat cardiosaludable
  • Secret de porc a la planxa amb ensalada i patates.
  • Endívies gratinades amb cuixot i formatge.
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià
  • PúdingPlat vegetarià
  • GelatPlat vegetarià
  • Coca caputxinaPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,95 euros: 1r plat, 2n plat, postres, vi, gasosa, aigua i pa;  5,80 euros: 1r plat o 2n plat, postres, vi, gasosa,aigua i pa;

Ramon Llull

Primer plat
  • Arròs a la cubanaPlat vegetarià
  • Ensalada vegetarianaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Cuinat de llenties amb xoriço i verdures
Segon plat
  • Palaia a la planxa amb patata bullida i mongetes verdes i pèsolsPlat cardiosaludable
  • Pollastre saltat amb verduresPlat cardiosaludable
  • Croquetes d’espinacs amb ensaladaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Iogurt naturalPlat vegetarià
  • Fruita secaPlat cardiosaludablePlat vegetarià

Preus i condicions: 7,50 euros. INCLOU: pa, aigua, refresc, cervesa o vi. Altres postres: flam casolà, púding, gelat, etc. Es pot canviar les postres pel cafè. Sempre es pot triar una ensalada a canvi de qualsevol plat; 5,40 euros: 1r plat i beguda; 5,40 euros: 2n plat i beguda.

Son Lledó

Primer plat
  • Arròs negre.
  • Ous gratinats al forn amb espinacs. Plat cardiosaludablePlat vegetarià
Segon plat
  • Aladrocs fregits amb ensalada.Plat cardiosaludable
  • Cuixa de pollastre a la planxa amb pèsols saltats.Plat cardiosaludable
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Iogurt naturalPlat vegetarià
  • GelatPlat vegetarià
  • Postres casolanesPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,70 euros: 1r plat, 2n plat, pa, aigua, vi, gasosa i postres; 5,60 euros: un plat, pa, aigua, vi, gasosa i postres.

Cardiosaludable

Plat cardiosaludable

Absència de fregits, embotits grassos, carns vermelles i/o tallades grasses. Els iogurts i la llet han de ser desnatats; els formatges, preferiblement frescs i, en el cas de formatges curats, en petites quantitats.

Ús moderat d'aliments amb alt contingut de sal.

Predominen els aliments d'origen vegetal (hortalisses, llegums, cereals, fruites i fruita seca). En cas d'aliments d'origen animal serà peix, tant blanc com blau, carn blanca, talls magres del porc moderadament i no més de dos ous a la setmana.

Vegetarià

Plat vegetarià

El contingut principalment ha de ser 100 per cent vegetal: hortalisses, llegums, cereals i fruites, fruita seca i derivats proteics vegetals com seitan, tempeh i tofu (vegà). Es preveu que al llarg de la setmana en ocasions contingui làctics o ou (vegetarià).

Els vegans (100 per cent vegetal) sempre compliran un criteri cardiosaludable, no ocorrerà el mateix en cas de contenir làctics i/o ous, que dependrà de la quantitat i del tipus de làctics.