Menú de la setmana del 15 al 19 de juliol

Anselm Turmeda

Primer plat
  • Pasta amb pollastre i xampinyonsPlat cardiosaludable
  • Ensalada d’espinacs, tofu i vinagre de pomaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
Segon plat
  • Garró de porc rostit amb patates a grills
  • Calamar a l’andalusa amb ensaladaPlat cardiosaludable
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Iogurt naturalPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,70 euros. Menú del dia amb pa, beguda (aigua, vi o gasosa) i cafè. A més, s’ofereixen unes postres casolanes d'elaboració pròpia (pasta de fulls amb fruites, pastís de iogurt, arròs amb llet, púding, natilles, etc.). 6,35 euros: mig menú; 5,50 euros: 1r o 2n plat del menú i aigua

Gaspar Melchor de Jovellanos

Primer plat
  • Espaguetis a la bolonyesa
  • Ensalada variadaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
Segon plat
  • Mongetes verdes saltades amb patata Plat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Pollastre al forn amb verdures i patataPlat cardiosaludable
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Iogurt naturalPlat vegetarià
  • Fruita secaPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,50 euros. INCLOU: pa, aigua, refresc, cervesa o vi. Altres postres: flam casolà, púding, gelat, etc. Es pot canviar les postres pel cafè. Sempre es pot triar una ensalada a canvi de qualsevol plat; 5,40 euros: 1r plat i beguda; 5,40 euros: 2n plat i beguda.

Guillem Cifre

Primer plat
  • Pèsols amb cuixot
  • Sopa de cebaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
Segon plat
  • Estofat de vedella amb patata bullida
  • Lluç a la planxa amb ensalada i patata bullidaPlat cardiosaludable
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Iogurt naturalPlat vegetarià
  • NatillesPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,70 euros: menú del dia amb pa i aigua. 8,50 euros: menú del dia amb refresc, cervesa o vi. A més, s’ofereixen unes postres casolanes d'elaboració pròpia (pasta de fulls amb fruites, pastís de iogurt, arròs amb llet, púding, natilles, etc.). 5,10 euros: mig menú

Mateu Orfila i Rotger

Primer plat
  • Arròs negre
  • GaspatxoPlat cardiosaludablePlat vegetarià
Segon plat
  • Delícies d’ànnera amb compota de poma
  • Bacallà a la mallorquinaPlat cardiosaludable
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià
  • PúdingPlat vegetarià
  • Pastís de pinya amb ametllaPlat vegetarià
  • Gelat

Preus i condicions: 7,95 euros: 1r plat, 2n plat, postres, vi, gasosa, aigua i pa;  5,80 euros: 1r plat o 2n plat, postres, vi, gasosa,aigua i pa;

Ramon Llull

Primer plat
  • GaspatxoPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Ensalada d’arròs amb ou i tonyina o sense
Segon plat
  • Costella de porc a la planxa amb ensalada i patata fregida
  • Croquetes d’espinacs amb tallades de tomàtiga i ensaladaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Iogurt naturalPlat vegetarià
  • Fruita secaPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,50 euros. INCLOU: pa, aigua, refresc, cervesa o vi. Altres postres: flam casolà, púding, gelat, etc. Es pot canviar les postres pel cafè. Sempre es pot triar una ensalada a canvi de qualsevol plat; 5,40 euros: 1r plat i beguda; 5,40 euros: 2n plat i beguda.

Son Lledó

Primer plat
  • Tallarines vegetarianesPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Ous farcits de tonyina
Segon plat
  • Mussola a la planxa amb ensalada de cuscúsPlat cardiosaludable
  • Croquetes de pollastre amb ensaladaPlat cardiosaludable
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Iogurt naturalPlat vegetarià
  • GelatPlat vegetarià
  • Postres casolanesPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,70 euros: 1r plat, 2n plat, pa, aigua, vi, gasosa i postres; 5,60 euros: un plat, pa, aigua, vi, gasosa i postres.

Cardiosaludable

Plat cardiosaludable

Preparació en què predominen o tenen un paper rellevant els aliments d’origen vegetal (hortalisses, fruita, fruita seca i llegum) i és lliure de carn vermella o processada. 
Els ingredients utilitzats no són aliments precuinats, elaborats amb components de baixa qualitat nutricional.
 
A més a més, per cuinar aquests plats no s’abusa de tècniques que impliquin l’addició d’un excés de greix poc saludable, com la mantega, el saïm, la nata o greix hidrogenat que altres productes poden contenir.
 

Vegetarià

Plat vegetarià

El contingut principalment ha de ser vegetal: hortalisses, llegums, cereals i fruites, fruita seca i derivats proteics vegetals com seitan, tempeh, soja texturitzada i tofu (vegà), o aliments proteics d'origen animal com són els lactis i l'ou (vegetarià).