Menú de la setmana del 18 al 22 de març

Anselm Turmeda

Primer plat
  • Pasta a la bolonyesa
  • Pasta a la bolonyesa de soiaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
Segon plat
  • Fajitas de carn amb salsa grega
  • Salmó amb crosta de taronjaPlat cardiosaludable
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Iogurt naturalPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,70 euros. Menú del dia amb pa, beguda (aigua, vi o gasosa) i cafè. A més, s’ofereixen unes postres casolanes d'elaboració pròpia (pasta de fulls amb fruites, pastís de iogurt, arròs amb llet, púding, natilles, etc.). 6,35 euros: mig menú; 5,50 euros: 1r o 2n plat del menú i aigua

Gaspar Melchor de Jovellanos

Primer plat
  • Ensalada de tomàtiga, formatge tendre i fruita seca ecològicaPlat cardiosaludable
  • Cuinat de mongetes blanques amb verdura i xoriço
  • Raviolis de carn
Segon plat
  • Llom a la planxa amb ou a la planxa i patates fregides
  • Rotlles de primavera amb ensaladaPlat vegetarià
  • Lluç a la planxa amb patata bullida i ensaladaPlat cardiosaludable
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Iogurt naturalPlat vegetarià
  • Fruita secaPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,50 euros. INCLOU: pa, aigua, refresc, cervesa o vi. Altres postres: flam casolà, púding, gelat, etc. Es pot canviar les postres pel cafè. Sempre es pot triar una ensalada a canvi de qualsevol plat; 5,40 euros: 1r plat i beguda; 5,40 euros: 2n plat i beguda.

Guillem Cifre

Primer plat
  • Espirals a la carbonara
  • Crema de llegumsPlat cardiosaludablePlat vegetarià
Segon plat
  • Conill amb ceba amb patates
  • Peix fresc a la planxa amb verdures a la planxaPlat cardiosaludable
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Iogurt naturalPlat vegetarià
  • NatillesPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,70 euros: menú del dia amb pa i aigua. 8,50 euros: menú del dia amb refresc, cervesa o vi. A més, s’ofereixen unes postres casolanes d'elaboració pròpia (pasta de fulls amb fruites, pastís de iogurt, arròs amb llet, púding, natilles, etc.). 5,10 euros: mig menú

Mateu Orfila i Rotger

Primer plat
  • Greixera de faves.Plat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Arròs negre.
  • Ensalada de carxofa i anxoves.Plat cardiosaludable
Segon plat
  • Escalopa amb ensalada.
  • Nius d’anfós al forn amb patata laminada i tomàtiga.Plat cardiosaludable
  • Espinacs amb patata i ametlla.Plat cardiosaludablePlat vegetarià
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià
  • PúdingPlat vegetarià
  • Banoffee.Plat vegetarià
  • Gelat

Preus i condicions: 7,95 euros: 1r plat, 2n plat, postres, vi, gasosa, aigua i pa;  5,80 euros: 1r plat o 2n plat, postres, vi, gasosa,aigua i pa;

Ramon Llull

Primer plat
  • Macarrons integrals amb verdura i tomàtigaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Crema de carabassó ecològicPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Ensalada Cèsar
Segon plat
  • Llom amb salsa de tomàtiga i patata fregida
  • Lluç en salsa verda i patata bullidaPlat cardiosaludable
  • Carxofes saltades amb tofuPlat cardiosaludablePlat vegetarià
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Iogurt naturalPlat vegetarià
  • Fruita secaPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,50 euros. INCLOU: pa, aigua, refresc, cervesa o vi. Altres postres: flam casolà, púding, gelat, etc. Es pot canviar les postres pel cafè. Sempre es pot triar una ensalada a canvi de qualsevol plat; 5,40 euros: 1r plat i beguda; 5,40 euros: 2n plat i beguda.

Son Lledó

Primer plat
  • Crema de llegum Plat cardiosaludable
  • Pasta amb colflori i pesto d’avellanes.Plat cardiosaludablePlat vegetarià
Segon plat
  • Croquetes de pollastre amb ensalada.Plat cardiosaludable
  • Lluç a la planxa amb minestra.Plat cardiosaludable
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Iogurt naturalPlat vegetarià
  • GelatPlat vegetarià
  • Postres casolanesPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,70 euros: 1r plat, 2n plat, pa, aigua, vi, gasosa i postres; 5,60 euros: un plat, pa, aigua, vi, gasosa i postres.

Cardiosaludable

Plat cardiosaludable

Absència de fregits, embotits grassos, carns vermelles i/o tallades grasses. Els iogurts i la llet han de ser desnatats; els formatges, preferiblement frescs i, en el cas de formatges curats, en petites quantitats.

Ús moderat d'aliments amb alt contingut de sal.

Predominen els aliments d'origen vegetal (hortalisses, llegums, cereals, fruites i fruita seca). En cas d'aliments d'origen animal serà peix, tant blanc com blau, carn blanca, talls magres del porc moderadament i no més de dos ous a la setmana.

Vegetarià

Plat vegetarià

El contingut principalment ha de ser 100 per cent vegetal: hortalisses, llegums, cereals i fruites, fruita seca i derivats proteics vegetals com seitan, tempeh i tofu (vegà). Es preveu que al llarg de la setmana en ocasions contingui làctics o ou (vegetarià).

Els vegans (100 per cent vegetal) sempre compliran un criteri cardiosaludable, no ocorrerà el mateix en cas de contenir làctics i/o ous, que dependrà de la quantitat i del tipus de làctics.