Menú de la setmana del 18 al 22 de març

Anselm Turmeda

Primer plat
  • Arròs de bacallàPlat cardiosaludable
  • Ensalada de patataPlat cardiosaludablePlat vegetarià
Segon plat
  • Rostit humit de porc
  • Frit bord de verduresPlat vegetarià
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Iogurt naturalPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,70 euros. Menú del dia amb pa, beguda (aigua, vi o gasosa) i cafè. A més, s’ofereixen unes postres casolanes d'elaboració pròpia (pasta de fulls amb fruites, pastís de iogurt, arròs amb llet, púding, natilles, etc.). 6,35 euros: mig menú; 5,50 euros: 1r o 2n plat del menú i aigua

Gaspar Melchor de Jovellanos

Primer plat
  • Crema de llegums i verduresPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Macarrons integrals amb bolonyesa de carn
  • Ensalada verdaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
Segon plat
  • Peix fresc del dia amb patata i minestraPlat cardiosaludable
  • Espinacs gratinats amb patata panaderaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Escalopa de vedella amb ensalada i arròs integral saltat
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Iogurt naturalPlat vegetarià
  • Fruita secaPlat cardiosaludablePlat vegetarià

Preus i condicions: 7,50 euros. INCLOU: pa, aigua, refresc, cervesa o vi. Altres postres: flam casolà, púding, gelat, etc. Es pot canviar les postres pel cafè. Sempre es pot triar una ensalada a canvi de qualsevol plat; 5,40 euros: 1r plat i beguda; 5,40 euros: 2n plat i beguda.

Guillem Cifre

Primer plat
  • Tortel·linis gratinats
  • Ensalada d’arròsPlat cardiosaludablePlat vegetarià
Segon plat
  • Pollastre amb allada amb arròs
  • Calamar a la planxa amb ensalada i patata bullidaPlat cardiosaludable
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Iogurt naturalPlat vegetarià
  • Mousse de llimonaPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,70 euros: menú del dia amb pa i aigua. 8,50 euros: menú del dia amb refresc, cervesa o vi. A més, s’ofereixen unes postres casolanes d'elaboració pròpia (pasta de fulls amb fruites, pastís de iogurt, arròs amb llet, púding, natilles, etc.). 5,10 euros: mig menú

Mateu Orfila i Rotger

Primer plat
  • Paella mixta.
  • Ensalada amb formatge brie i confitura.Plat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Pancuit.Plat cardiosaludable
Segon plat
  • Albergínies farcides de carn amb patates.
  • Tonyina a la planxa amb pèsols i patata bullida.Plat cardiosaludable
  • Colflori i bròquil gratinats.Plat cardiosaludablePlat vegetarià
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Iogurt naturalPlat vegetarià
  • Coca de pinya.Plat vegetarià
  • PúdingPlat vegetarià
  • GelatPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,95 euros: 1r plat, 2n plat, postres, vi, gasosa, aigua i pa;  5,80 euros: 1r plat o 2n plat, postres, vi, gasosa,aigua i pa;

Ramon Llull

Primer plat
  • Paella mixta
  • Crema de llegums i verduresPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Ensalada verdaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
Segon plat
  • Peix fresc del dia amb ensaladaPlat cardiosaludable
  • Bistec de vedella a la planxa amb ensalada
  • Colflori gratinadaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Iogurt naturalPlat vegetarià
  • Fruita secaPlat cardiosaludablePlat vegetarià

Preus i condicions: 7,50 euros. INCLOU: pa, aigua, refresc, cervesa o vi. Altres postres: flam casolà, púding, gelat, etc. Es pot canviar les postres pel cafè. Sempre es pot triar una ensalada a canvi de qualsevol plat; 5,40 euros: 1r plat i beguda; 5,40 euros: 2n plat i beguda.

Son Lledó

Primer plat
  • Crema de verdures amb crostons.Plat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Ciurons amb trempó, tonyina i ou.Plat cardiosaludable
Segon plat
  • Frit de marisc.
  • Tall rodó de porc al forn amb puré de patata.
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Iogurt naturalPlat vegetarià
  • Postres casolanesPlat vegetarià
  • GelatPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,70 euros: 1r plat, 2n plat, pa, aigua, vi, gasosa i postres; 5,60 euros: un plat, pa, aigua, vi, gasosa i postres.

Cardiosaludable

Plat cardiosaludable

Absència de fregits, embotits grassos, carns vermelles i/o tallades grasses. Els iogurts i la llet han de ser desnatats; els formatges, preferiblement frescs i, en el cas de formatges curats, en petites quantitats.

Ús moderat d'aliments amb alt contingut de sal.

Predominen els aliments d'origen vegetal (hortalisses, llegums, cereals, fruites i fruita seca). En cas d'aliments d'origen animal serà peix, tant blanc com blau, carn blanca, talls magres del porc moderadament i no més de dos ous a la setmana.

Vegetarià

Plat vegetarià

El contingut principalment ha de ser 100 per cent vegetal: hortalisses, llegums, cereals i fruites, fruita seca i derivats proteics vegetals com seitan, tempeh i tofu (vegà). Es preveu que al llarg de la setmana en ocasions contingui làctics o ou (vegetarià).

Els vegans (100 per cent vegetal) sempre compliran un criteri cardiosaludable, no ocorrerà el mateix en cas de contenir làctics i/o ous, que dependrà de la quantitat i del tipus de làctics.