Resultats del Campionat Espanyol Universitari 2019

El Consell Superior d’Esports convoca anualment el programa dels Campionats d’Espanya Universitaris i l’Oficina del Vicerectorat de Campus, Cooperació i Universitat Saludable volem fer públics els resultats dels esportistes que hi han representat la nostra universitat enguany.

La seu dels campionats ha estat la Comunitat Valenciana i s’han disputat del 2 de març al 15 de maig de 2019. Hi han participat més de 4.200 esportistes, distribuïts en 25 disciplines, i 550 persones voluntàries i 7 universitats han estat les encarregades de l’organització:

• Universitat de València
  • Universitat Politècnica de València
  • Universitat d’Alacant
  • Universitat Jaume I de Castelló
  • Universitat Miguel Hernández d’Elx
  • Universitat Cardenal Herrera
  • Universitat Catòlica de València de Sant Vicent Màrtir

Ha patrocinat els campionats la Fundació Trinidad Alfonso, i han comptat amb la col·laboració d’institucions públiques territorials, com els ajuntaments, diputacions provincials i la Generalitat Valenciana, a més del Consell Superior d’Esports.

CEU 2019

La UIB hi ha participat en les modalitats esportives següents, de les quals detallam els resultats i aportam informació:

1. Natació
  2. Golf