VI Setmana Saludable i Sostenible a la UIB, 2019

Del 18 al 22 de març al campus universitari

Oberta a tothom

Participa al sorteig d'una bicicleta plegable per haver assistit a les activitats de la Setmana Saludable i Sostenible.

Descarrega't el programa complet de la VI Setmana Saludable i Sostenible

10 h. Inauguració de la VI Setmana Saludable i Sostenible. Presentació del #UIBrepte500Lliurament de premis del Concurs d’Idees Campus Saludable. Entre la llibreria i la Unitat d’Atenció a l’Alumne.

7-23 h. Accés gratuït a les instal·lacions esportives de CampusEsport (activitats dirigides no incloses).

Gaudiu de la fruita. A les consergeries dels edificis de la UIB.

9-12 h. Lots de berenar saludable a totes les cafeteries del campus. Preu: 3 euros.

9-13 h. Avalua la teva condició física. A càrrec de l’alumnat del grau d’Educació Primària (menció d’Educació Física). Al vestíbul de l’edifici Guillem Cifre de Colonya.

10.15 h. Trepitja l’estigma, a càrrec de Taula per la Sida. Pinta contra l’estigma! Pas de vianants entre l’edifici Guillem Cifre de Colonya i l’Anselm Turmeda.
10-14 h. Taules informatives a l’exterior de l’entrada principal de l’edifici Guillem Cifre de Colonya.

• Oficina d’Universitat Saludable i Sostenible (OUSIS). Informació en Alimentació Saludable.

10-19 h. Repte 500 de donació de sang. Fundació Banc de Sang i Teixits de les Illes Balears. A l’edifici Mateu Orfila. #UIBRepte500

11-12.30 h. Taller de zumba adaptada, a càrrec de l’Associació de Lesió Medul·lar i altres Discapacitats Físiques de les Illes Balears (ASPAYM Balears). El ball i l’esport a l’abast de tothom. Entre la llibreria i la Unitat d’Atenció a l’Alumne. Inscripcions al formulari.

12-12.15 h. Pausa saludable. «Pausa al llarg d’una jornada laboral o acadèmica orientada a l’activació física i el benestar emocional». A càrrec de l’Oficina d’Universitat Saludable i Sostenible (OUSIS). Vestíbul d’accés a la Sala Magna de l’edifici Guillem Cifre de Colonya, primer pis.

16.30-18 h. Taller «Cos i art», a càrrec del Centre d'Artteràpia i Educació Crea. Treball d’experiència a partir de dinàmiques corporals i expressives mitjançant la pintura. Cal dur roba còmoda, que es pugui tacar. A la aula C-00 de l’edifici Guillem Cifre de Colonya. Inscripcions limitades al formulari.
17-19 h. Fòrum debat «Contribuint als Objectius de Desenvolupament Sostenible des de l'àmbit universitari: alternatives econòmiques i de consum responsable», a càrrec d’IDEAS-Comerio Justo. Aula LEC-01 de l’edifici Guillem Cifre de Colonya. Inscripcions limitades al formulari.

17.30-19 h. Taller d’iniciació a la capoeira, a càrrec del grup Camboatá. Un esport brasiler, mescla de ball i art marcial. Entre la llibreria i la Unitat d’Atenció a l’Alumne. Inscripcions al formulari.

Per dinar i sopar avui et recomanam aquestes dues receptes

Pastís de col llombarda

Cuscús amb taronja amb pollastre i verdures