VI Setmana Saludable i Sostenible a la UIB, 2019

Del 18 al 22 de març al campus universitari

Oberta a tothom

Participa al sorteig d'una bicicleta plegable per haver assistit a les activitats de la Setmana Saludable i Sostenible.

Descarrega't el programa complet de la VI Setmana Saludable i Sostenible

Reutilització de roba. Duu roba i rep un llibre. Fundació Deixalles. Al vestíbul de l’edifici Mateu Orfila i Rotger.
7-23 h. Accés gratuït a les instal·lacions esportives de CampusEsport (activitats dirigides no incloses).

9-12 h. Lots de berenar saludable a totes les cafeteries del campus. Preu: 3 euros.

9-13 h. Avalua la teva condició física. A càrrec de l’alumnat del grau d’Educació Primària (menció d’Educació Física). Al vestíbul de l’edifici Gaspar Melchor de Jovellanos.

10-12 h. Taller sobre la gestió de la frustració i regulació emocional en persones amb TEA, a càrrec de l'Associació Asperger Balears. Dirigit a estudiants i professionals que treballin amb persones amb TEA. A l’aula AA05 de l’edifici Ramon Llull. Inscripcions limitades al formulari.

10-14 h. Taules informatives al caminal de l’Illa d’en Colom (a la zona de vianants).

• Oficina d’Universitat Saludable i Sostenible (OUSIS). Informació sobre etiquetatge alimentari.

10-19 h. Repte 500 de donació de sang. Fundació Banc de Sang i Teixits de les Illes Balears. A l’edifici Gaspar Melchor de Jovellanos. #UIBRepte500
11-13 h. Degustació de productes ecològics, a càrrec de l’Associació Mercat Ecològic. Al caminal de l’Illa d’en Colom (a la zona de vianants).
11-13 h. Difusió sobre comerç just i venda de productes, a càrrec de Shikamoo. Al caminal de l’Illa d’en Colom (a la zona de vianants).

12-12.15 h. Pausa saludable (txikung: modalitat de taitxí). «Pausa al llarg d’una jornada laboral o acadèmica orientada a l’activació física i el benestar emocional». A càrrec d’Antoni Llabrés, membre del personal de la UIB. Al vestíbul de Son Lledó.

15.30-18.30 h. Marxa senderista. Guiada per Xisca Noguera, membre del personal de la UIB. Itinerari: UIB - ParcBIT - Son Mayol - es Muntant - Sarrià (circular). Hi haurà berenar, aigua i fruita per als/les assistents. Sortida des del Propileu i arribada a l’edifici Guillem Cifre de Colonya. Incripcions al formulari.

16-18 h. Xerrada sobre «El virus del papil·loma humà: més que una malaltia de transmissió sexual», a càrrec de Rosa Taberner, dermatòloga de l’Hospital Son Llàtzer. Aula AB21 de l’edifici Gaspar Melchor de Jovellanos. Inscripcions limitades al formulari.

18-19.30 h. Taller de prevenció del debilitament del sòl pelvià, a càrrec de la professora Elisa Bosch. Departament d’Infermeria i Fisioteràpia. A l’aula 6 de l’edifici Beatriu de Pinós. Inscripcions limitades al formulari.

Per dinar i sopar avui et recomanam aquestes dues receptes

Hamburgueses de peix
     Nyoquis amb tempeh