VI Setmana Saludable i Sostenible a la UIB, 2019

Del 18 al 22 de març al campus universitari

Oberta a tothom

Participa al sorteig d'una bicicleta plegable per haver assistit a les activitats de la Setmana Saludable i Sostenible.

Descarrega't el programa complet de la VI Setmana Saludable i Sostenible

Reutilització de roba. Duu roba i rep un llibre. Fundació Deixalles. Al vestíbul de l’edifici Mateu Orfila i Rotger.

7-23 h. Accés gratuït a les instal·lacions esportives de CampusEsport (activitats dirigides no incloses).

9-12 h. Lots de berenar saludable a totes les cafeteries del campus. Preu: 3 euros.

Gaudiu de la fruita. A les consergeries dels edificis de la UIB.

9-13 h. Avalua la teva condició física. A càrrec de l’alumnat del grau d’Educació Primària (menció d’Educació Física). Al vestíbul de l’edifici Mateu Orfila i Rotger.

10-14 h. Taules informatives al caminal de l’Illa d’en Colom (a la zona de vianants).

• Metges del Món. Sensibilització sobre la prevenció d’estigmes vers els col·lectius vulnerables. A més, donaran a conèixer els seus projectes.

• Energy Control. Dinàmica sobre begudes energètiques i prevenció dels riscs associats al consum de substàncies.

10-19 h. Repte 500 de donació de sang. Fundació Banc de Sang i Teixits de les Illes Balears. Als edificis Guillem Cifre de Colonya i Arxiduc Lluis Salvador (EHIB). #UIBRepte500

12-12.15 h. Pausa saludable (txikung: modalitat de taitxí). «Pausa al llarg d’una jornada laboral o acadèmica orientada a l’activació física i el benestar emocional». A càrrec d’Antoni Llabrés, membre del personal de la UIB. Al vestíbul de l’edifici Mateu Orfila i Rotger.

13-14 h. Xerrada taller sobre prevenció d'estigmes vers els col·lectius vulnerables (persones sense llar, persones en situació de prostitució i persones migrants), a càrrec de Metges del Món. A l'aula AV05 de l'edifici Guillem Cifre de Colonya. Inscripcions limitades al formulari.
16-18 h. Taller i tast «Xocolata i salut», a càrrec de la professora Pilar Roca. Departament de Biologia Fonamental i Ciències de la Salut. Origen, elaboració i qualitats nutricionals de la xocolata. Aquest taller es fa in memoriam del professor Paco García Palmer (1958-2017), catedràtic de Bioquímica i Biologia Molecular de la UIB. A l’aula 17 de l’edifici Guillem Colom Casasnovas. Inscripcions limitades al formulari.
17-19 h. Taller de ball folk, a càrrec de l'Associació Folk a Mar. El repertori del ball folk passa per balls de França, Irlanda, Portugal, Israel o Grècia, i són balls en grup o en parella. Al caminal de l’Illa d’en Colom (a la zona de vianants). Inscripcions limitades al formulari.

17-20 h. Taller de mindfulness per a principiants: «La a, e, i, o, u per desenvolupar la consciència plena», a càrrec de Lourdes Alcalá, instructora acreditada de mindfulness del centre Mindlou. Cal dur roba còmoda. A la sala multiusos de l'edifici dels Serveis Cientificotècnics. Inscripcions limitades al formulari.

Per dinar i sopar avui et recomanam aquestes dues receptes

Wok de seitan, soja i verdures
      Somriures amb maduixa. Amanida teba de maduixes