VI Setmana Saludable i Sostenible a la UIB, 2019

Del 18 al 22 de març al campus universitari

Oberta a tothom

Participa al sorteig d'una bicicleta plegable per haver assistit a les activitats de la Setmana Saludable i Sostenible.

Descarrega't el programa complet de la VI Setmana Saludable i Sostenible

Reutilització de roba. Duu roba i rep un llibre. Fundació Deixalles. Al vestíbul de l’edifici Mateu Orfila i Rotger.

7-23 h. Accés gratuït a les instal·lacions esportives de CampusEsport (activitats dirigides no incloses).

Gaudiu de la fruita. A les consergeries dels edificis de la UIB.

9-12 h. Lots de berenar saludable a totes les cafeteries del campus. Preu: 3 euros.

9-13 h. Avalua la teva condició física. A càrrec de l’alumnat del grau d’Educació Primària (menció d’Educació Física). Al vestíbul de l’edifici Anselm Turmeda.

10-14 h. Taules informatives a l’exterior de l’entrada principal de l’edifici Anselm Turmeda.
  • EMAYA. Dinàmica «Jugam per la sostenibilitat», sobre residus.

• Amics de la Terra. Fotoacció i sensibilització sobre sobirania alimentària i energètica.

• Oficina d’Universitat Saludable i Sostenible (OUSIS). Informació en Alimentació Saludable.

10-14 h. Prova un cotxe i una moto elèctrics i mou-t’hi pel campus, a càrrec de Renault i Silence Urban Ecomobility, respectivament. Al punt de càrrega i a l’aparcament de motos de l'edifici Guillem Cifre de Colonya.

10-19 h. Repte 500 de donació de sangFundació Banc de Sang i Teixits de les Illes Balears. A l’edifici Ramon Llull. #UIBRepte500

11-18 h. Proves ràpides de VIH i taula informativa, a càrrec de l’Associació de Lluita Antisida (ALAS), amb la col·laboració de la Conselleria de Salut. Als laboratoris 0, 1, 2 i 3 i a l’exterior de l’edifici Beatriu de Pinós.

12-12.15 h. Pausa saludable. «Pausa al llarg d’una jornada laboral o acadèmica orientada a l’activació física i el benestar emocional». A càrrec de l’Oficina d’Universitat Saludable i Sostenible (OUSIS). Al vestíbul de l’edifici Anselm Turmeda.

12.30-13.30 h. Projecte d’ambientalització «L’EPS sostenible i saludable és EPS al cub», a càrrec de la comissió d’ambientalització de l’Escola Politècnica Superior. Sala d’actes de l’edifici Anselm Turmeda. Obert a tothom.
15.30-16.30 h. Taller de ioga visual, a càrrec de Inprogress. Pateixes sequedat i picor als ulls, visió borrosa, llagrimeig, mal de cap? Aprèn a cuidar-te els ulls. Cal dur roba còmoda. A l’àrea del rellotge de sol. Inscripcions al formulari.

16.30-18 h. Taller sobre la importància de la sexualitat i de poder de dir no en el sexe: mites, estereotips i prevenció de MTS, a càrrec de Sexconsulta de Palmajove. Aula A-19 de l'edifici Guillem Colom Casasnovas. Inscripcions limitades al formulari.

17-20 h. Taller de cuina «És possible cuinar un dia per a tota la setmana?». A l’Aula Mestre Tomeu Esteva de l’edifici Arxiduc Lluís Salvador (EHIB).

Preu: 15 euros.

Inscripcions limitades a l’adreça <cati.borras@uib.cat> i als telèfons 971 17 23 75 / 971 17 26 26.

Per dinar i sopar avui et recomanam aquestes dues receptes

Arròs integral saltat amb col, panses i pinyons
       Ciurons amb pesto de bròquil