VI Setmana Saludable i Sostenible a la UIB, 2019

Del 18 al 22 de març al campus universitari

Oberta a tothom

Participa al sorteig d'una bicicleta plegable per haver assistit a les activitats de la Setmana Saludable i Sostenible.

Descarrega't el programa complet de la VI Setmana Saludable i Sostenible

7-23 h. Accés gratuït a les instal·lacions esportives de CampusEsport (activitats dirigides no incloses).

9-12 h. Lots de berenar saludable a totes les cafeteries del campus. Preu: 3 euros.

10 i 11.15 h. Visita el campus saludable i sostenible, a càrrec de l’Oficina d’Universitat Saludable i Sostenible (OUSIS). Sortida de l’entrada principal de l’edifici Guillem Cifre de Colonya. Durada aproximada: 50 minuts. Menció especial del Dia Mundial de l’Aigua. Inscripcions limitades al formulari.
10-15 h. Repte 500 de donació de sang. Fundació Banc de Sang i Teixits de les Illes Balears. A l’edifici Beatriu de Pinós. #UIBRepte500

11-14 h. Circuit de karts per a la prevenció d’accidents de trànsit, a càrrec de Creu Roja Joventut. Al Propileu.

11.15 h. Taller «On amb les TIC», a càrrec de Creu Roja Joventut Balears i l’Oficina d’Universitat Saludable i Sostenible (OUSIS). Ús saludable de les TIC i adquisició d'eines per a la prevenció de l'addicció. Aula B1 de l’edifici Guillem Cifre de Colonya. Inscripcions limitades al formulari.

17.30-19.30 h. Taller de cuina d'infants i per a infants. A l’Aula Mestre Tomeu Esteva de l'edifici Arxiduc Lluís Salvador (EHIB).

Preu per als infants: 15 euros. Acompanyants adults: gratuït.

Inscripcions limitades a l’adreça <cati.borras@uib.es> i als telèfons: 971 17 23 75 / 971 17 26 26.

Per dinar i sopar avui et recomanam aquestes dues receptes

Hamburgueses de llenties i verdures amb curri
     Lluç amb romesco, calçots i arròs i carxofes saltats