Escoltar

Menú de la setmana del 21 al 24 de gener

 

Gaspar Melchor de Jovellanos

Primer plat
  • Fideus amb brou de pollastre i verduraPlat cardiosaludable
  • Lasanya d’espinacsPlat vegetarià
  • Cuinat de ciurons amb verduraPlat cardiosaludablePlat vegetarià
Segon plat
  • Tombet i llom torrat o sense
  • Salmó torrat i minestra i amanidaPlat cardiosaludable
  • Mongetes verdes, seitan i arròs integral bullitPlat cardiosaludablePlat vegetarià
Postres
  • Fruita del temps ecològicaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Iogurt natural ecològicPlat vegetarià
  • Fruita secaPlat cardiosaludablePlat vegetarià

Preus i condicions: 7,50 euros. INCLOU: pa, aigua, refresc, cervesa o vi. Altres postres: flam casolà, púding, gelat, etc. Es pot canviar les postres pel cafè. Sempre es pot triar una ensalada a canvi de qualsevol plat; 5,40 euros: 1r plat i beguda; 5,40 euros: 2n plat i beguda.

Guillem Cifre

Primer plat
  • Crema de llegumPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Quinoa amb verdura saltadaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
Segon plat
  • Hamburguesa d’espinacs amb patatesPlat vegetarià
  • Sípia amb salsa amb patata bullida
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Iogurt naturalPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,70 euros: menú del dia amb pa i aigua. 8,50 euros: menú del dia amb refresc, cervesa o vi. A més, s’ofereixen unes postres casolanes d'elaboració pròpia (pasta de fulls amb fruites, pastís de iogurt, arròs amb llet, púding, natilles, etc.). 5,10 euros: mig menú

Mateu Orfila i Rotger

Primer plat
  • Arròs a la cubanaPlat vegetarià
  • Sopa de quinoa Plat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Ensalada de mongeta blancaPlat cardiosaludable
Segon plat
  • Rajada amb pebres
  • Llom torrat i ensalada variada
  • Ous remenats amb xampinyons i espàrrecsPlat cardiosaludablePlat vegetarià
Postres
  • Fruita del tempsPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià
  • PúdingPlat vegetarià
  • GelatPlat vegetarià
  • Pastís de pera amb nousPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,95 euros: 1r plat, 2n plat, postres, vi, gasosa, aigua i pa;  5,80 euros: 1r plat o 2n plat, postres, vi, gasosa,aigua i pa;

Ramon Llull

Primer plat
  • Risotto de gambes i xampinyons
  • Crema de pastanagaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Ensalada de pollastrePlat cardiosaludable
Segon plat
  • Braó amb la seva salsa i patata fregida
  • Filet de lluç rostit i verduraPlat cardiosaludable
  • Verdura saltada amb tofu i espàrrecsPlat cardiosaludablePlat vegetarià
Postres
  • Fruita del temps ecològicaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Iogurt natural ecològicPlat vegetarià
  • Fruita secaPlat cardiosaludablePlat vegetarià

Preus i condicions: 7,50 euros. INCLOU: pa, aigua, refresc, cervesa o vi. Altres postres: flam casolà, púding, gelat, etc. Es pot canviar les postres pel cafè. Sempre es pot triar una ensalada a canvi de qualsevol plat; 5,40 euros: 1r plat i beguda; 5,40 euros: 2n plat i beguda.

Son Lledó

Primer plat
  • Greixera de faves
  • Arròs a la cubanaPlat vegetarià
Segon plat
  • Filet de pollastre amb salsa d’ametlla
  • Filet de perca torrat, patata i verdura bullidesPlat cardiosaludable
Postres
  • Fruita del tempsPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Iogurt naturalPlat vegetarià
  • GelatPlat vegetarià
  • Postres casolanesPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,70 euros: 1r plat, 2n plat, pa, aigua, vi, gasosa i postres; 5,60 euros: un plat, pa, aigua, vi, gasosa i postres.

Cardiosaludable

Plat cardiosaludable

Preparació en què predominen o tenen un paper rellevant els aliments d’origen vegetal (hortalisses, fruita, fruita seca i llegum) i és lliure de carn vermella o processada. 
Els ingredients utilitzats no són aliments precuinats, elaborats amb components de baixa qualitat nutricional.
 
A més a més, per cuinar aquests plats no s’abusa de tècniques que impliquin l’addició d’un excés de greix poc saludable, com la mantega, el saïm, la nata o greix hidrogenat que altres productes poden contenir.
 

Vegetarià

Plat vegetarià

El contingut principalment ha de ser vegetal: hortalisses, llegums, cereals i fruites, fruita seca i derivats proteics vegetals com seitan, tempeh, soja texturitzada i tofu (vegà), o aliments proteics d'origen animal com són els lactis i l'ou (vegetarià).