Escoltar

Menú de la setmana del 9 al 13 de març

Anselm Turmeda

Primer plat
  • Ensalada tèbia de patataPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Ensalada de llentiesPlat cardiosaludablePlat vegetarià
Segon plat
  • Truita d’espinacs amb ensaladaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Salmó a la planxa amb verdures saltadesPlat cardiosaludable
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Iogurt naturalPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,70 euros. Menú del dia amb pa, beguda (aigua, vi o gasosa) i cafè. A més, s’ofereixen unes postres casolanes d'elaboració pròpia (pasta de fulls amb fruites, pastís de iogurt, arròs amb llet, púding, natilles, etc.). 6,35 euros: mig menú; 5,50 euros: 1r o 2n plat del menú i aigua

Gaspar Melchor de Jovellanos

Primer plat
  • Crema de pastanaga Plat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Espaguetis amb salsa de salmó i gambes
  • Ensalada de pinya i fruita secaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
Segon plat
  • Indiot al forn amb puré de patata
  • Colflori fresca bullida amb verdures i quinoaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Sardines a la planxa amb ensalada i patata bullidaPlat cardiosaludable
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Iogurt naturalPlat vegetarià
  • Fruita secaPlat cardiosaludablePlat vegetarià

Preus i condicions: 7,50 euros. INCLOU: pa, aigua, refresc, cervesa o vi. Altres postres: flam casolà, púding, gelat, etc. Es pot canviar les postres pel cafè. Sempre es pot triar una ensalada a canvi de qualsevol plat; 5,40 euros: 1r plat i beguda; 5,40 euros: 2n plat i beguda.

Guillem Cifre

Primer plat
  • Crema de llegumPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Quinoa amb verdura saltadaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
Segon plat
  • Hamburguesa d’espinacs i patates
  • Sípia amb salsa i patata bullida
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Iogurt naturalPlat vegetarià
  • Natilles de xocolata casolanes

Preus i condicions: 7,70 euros: menú del dia amb pa i aigua. 8,50 euros: menú del dia amb refresc, cervesa o vi. A més, s’ofereixen unes postres casolanes d'elaboració pròpia (pasta de fulls amb fruites, pastís de iogurt, arròs amb llet, púding, natilles, etc.). 5,10 euros: mig menú

Mateu Orfila i Rotger

Primer plat
  • Greixera de faves.Plat cardiosaludable
  • Pasta a la bolonyesa.
  • Ensalada grega amb feta.Plat cardiosaludablePlat vegetarià
Segon plat
  • Pollastre al forn amb puré de patata.
  • Calamar a l’andalusa amb ensalada.
  • Carabassó i tomàtiga gratinats amb formatge.Plat cardiosaludablePlat vegetarià
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • IogurtPlat vegetarià
  • PúdingPlat vegetarià
  • GelatPlat vegetarià
  • Coca amb figues sequesPlat vegetarià

Preus i condicions: 7,95 euros: 1r plat, 2n plat, postres, vi, gasosa, aigua i pa;  5,80 euros: 1r plat o 2n plat, postres, vi, gasosa,aigua i pa;

Ramon Llull

Primer plat
  • Cuinat de mongetes vermelles amb verdura Plat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Arròs brouós
  • Crema de pastanagaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
Segon plat
  • Pollastre al forn amb llimona amb patata i ensalada Plat cardiosaludable
  • Mújol amb salsa de tomàtiga i pebres amb patata panadera
  • TabulePlat cardiosaludablePlat vegetarià
Postres
  • FruitaPlat cardiosaludablePlat vegetarià
  • Iogurt naturalPlat vegetarià
  • Fruita secaPlat cardiosaludablePlat vegetarià

Preus i condicions: 7,50 euros. INCLOU: pa, aigua, refresc, cervesa o vi. Altres postres: flam casolà, púding, gelat, etc. Es pot canviar les postres pel cafè. Sempre es pot triar una ensalada a canvi de qualsevol plat; 5,40 euros: 1r plat i beguda; 5,40 euros: 2n plat i beguda.

Cardiosaludable

Plat cardiosaludable

Preparació en què predominen o tenen un paper rellevant els aliments d’origen vegetal (hortalisses, fruita, fruita seca i llegum) i és lliure de carn vermella o processada. 
Els ingredients utilitzats no són aliments precuinats, elaborats amb components de baixa qualitat nutricional.
 
A més a més, per cuinar aquests plats no s’abusa de tècniques que impliquin l’addició d’un excés de greix poc saludable, com la mantega, el saïm, la nata o greix hidrogenat que altres productes poden contenir.
 

Vegetarià

Plat vegetarià

El contingut principalment ha de ser vegetal: hortalisses, llegums, cereals i fruites, fruita seca i derivats proteics vegetals com seitan, tempeh, soja texturitzada i tofu (vegà), o aliments proteics d'origen animal com són els lactis i l'ou (vegetarià).